فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن در گفتگو با "بسیج" عنوان کرد

برگزاری ۹۰ عنوان برنامه در شهرستان بردسکن با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: در گرامیداشت هفتۀ مبارک بسیج بیش از 90 عنوان برنامه درشهرستان بردسکن، انابد و شهرآباد برگزار می شود که طرحهای محرومیت زدایی، واکسیناسیون نیوکاسل و اعزام اکیپ خدمات درمانی رایگان از اهم برنامه های خدماتی سپاه است.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
سرهنگ دوم  پاسدار علی محبی نجم آباد،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفتۀ بسیج از اجرای بیش از ۹۰ عنوان برنامۀ هفتۀ بسیج در شهرستان بردسکن و شهر انابد و شهرآباد خبر داد.

وی بیان داشت: بسیج مستضعفین به فرمان هوشمندانۀ حضرت امام خمینی(ره) در پنج آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد که به فرمایش ایشان قضیه بسیج، همان مساله ای است که در صدر اسلام بوده است و باید هر جوانی یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کسی در هر شغلی که هست مهیا باشد برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان.

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: برگزاری یادوارۀ شهدا در روستای سیف آباد، سرکشی از خابواده های معظم شهدا و جانبازان، نشست های روشنگری، مسابقۀ تیراندازی، همایش میقات الصالحین و غباروربی مزار شهداء از اهم برنامه های هفتۀ بسیج است که با توجه به برنامه ریزی قبلی انجام می شود.

وی به تجمع عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در محل مزار شهدای گمنام شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: این همایش عظیم با همکاری شهرداری و سپاه بردسکن فردا صبح همزمان با اربعین حسینی برگزار می شود.

سرهنگ محبی اذعان کرد: به فرمودۀ مقام معظم رهبری بسیج عبارت است از تشکیلاتی که در آن افراد متفرق و تنها به یک مجموعه عظیم و منسجم، به یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر و بینا به مسائل کشور و به نیاز ملت تبدیل می‌شوند که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می‌کند.

وی ادامه داد: تمامی بسیجیان ما در حوزه ها و پایگاههای بسیج محلات، دانش آموزی و اصناف برنامه های مختص هفتۀ بسیج را با همکاری سپاه پاسداران و معاونت های مربوطه همراه با نظم و انسجام طبق برنامه ریزی قبلی انجام می دهند که برگزاری هیئت عاشقان ولایت و هیئت منتظران موعود، کارگاه آموزش مهارت های زندگی و جشنوارۀ غداهای سنتی از جمله این برنامه هاست.

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر کاروانهای پیاده زوار امام رضا(ع) گفت: اعزام اکیپ خدمات درمانی به روستای کلاته برق و رسن، اجرای طرح محرومیت زدایی در روستای برجک و اجرای طرح واکسیناسیون نیوکاسل از اهم برنامه های خدماتی سپاه به گرامیداشت هفتۀ بسیج است.

وی افزود: در پنج آذرماه همایش باشکوه بسیجیان همراه با همایش میقات الصالحین همزمان با سالروز تشکیل بسیج در محل مسجد جامع بردسکن برگزار می شود که اقشار مختلف مردم ولایتمدار بردسکن با ندای کوبندۀ استکبارستیزی بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی اعلام می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها