تیم وزنه برداری بسیج فریمان ،قهرمان استان شد

مسابقات وزنه برداري قهرماني استان خراسان رضوي در رده سني زير 20سال، يادبود شهداي مدافع حرم و 320 شهيد سرافراز شهرستان فريمان با حضور 5تيم و 34 وزنه بردار از شهرستان هاي مشهد،فريمان ،قوچان ،تربت جام و تربت حيدريه به مدت 2 روز در محل سالن ورزشي شهيد غديري فريمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین توکلی فریمانی ،رییس هیئت وزنه برداری شهرستان فریمان در گفتگو با خبرنگار بسيج فريمان گفت:وزنه برداران فریمان در قالب تیم بسیج با ۸ وزنه بردار در این مسابقات شرکت کردند که در پایان«مهدی عبدالهی در ۶۲کیلو،محمدمهدی خداپرست در ۸۵کیلو و عرفان عبدالهی در ۵۶کیلو»سکوی اول این دوره از مسابقات را از آن خود کردند و« حسام فتاحی مقدم در ۶۹کیلو،امین قربانی در ۷۷کیلو»دوم شدند.
توکلی فریمانی با بیان این که «ابوالفضل رستمی در ۱۰۵کیلو»سوم شد و احسان رنجبر و مهدی جهان جام در مثبت ۱۰۵ چهارم وپنجم شدند گفت:تیم فریمان در پایان با ۱۹۹امتیاز اول شد و تیم های مشهد و قوچان با ۱۹۸ و ۱۸۱امتیاز دوم و سوم شدند.
توکلی در ادامه با تشکر از زحمات هیئت وزنه برداری استان خراسان رضوی، اداره آموزش و پرورش،بانک کشاورزی ،اداره ورزش و جوانان ، ناحیه مقاومت بسیج فریمان ،کانون بسیج ورزشکاران و «حمید رضا هداوندخانی» سرپرست تیم فریمان که نقش بسزایی در برگزاری مطلوب مسابقات داشتند گفت:در این دوره از مسابقات «علی خیردوست» مربی تیم بسیج فریمان به عنوان برترین مربی استان خراسان رضوی،«عرفان عبدالهی» وزنه بردار۵۶کیلو فریمان به عنوان ستاره مسابقات معرفی شدند.
شایان ذکر است در این مسابقات از زحمات بزرگان و پیشکسوتان وزنه برداری استان خراسان رضوی«سیدعلی گندمی،محسن سادات اخوی ،فرهادجلایر و محمدرضاکاظمی»با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها