مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت درگز:

تفکر بسیج از ابتدای شکل گیری تاکنون هیچگونه انحرافی نداشته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: هر جناح و تفکری را که در طول تاریخ بررسی می کنیم در برخی موارد دچار انحرافاتی شده است اماتفکر بسیج از ابتدای شکل گیری تا کنون هیچگونه انحرافی نداشته است.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۴۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام داود عبدالهی گفت: هر جناح و تفکری را که در طول تاریخ بررسی می کنیم در برخی موارد دچار انحرافاتی شده است اما تفکر بسیج از ابتدای شکل گیری تا کنون هیچگونه انحرافی نداشته است.

وی حرکت بسیج در مسیر ولایت را عامل پیروزی و سربلندی او در برابر دیگر تفکرات خواند و گفت: بسیج  همواره بر اساس رهنمود های ولایت حرکت کرده و این را از افتخارات خود می داند، امروز هم هر جناح، دولت و مسئولی اگر بخواهد دچار انحراف نشود باید در مسیر تفکر بسیجی که همان تبعیت محض از ولایت است قدم بردارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه درگز كه در جمع اعضضاي بسيج دانش آمورزي سخن ميگفت، با اشاره به بیانات رهبری در توصیه به دانش آموزان، دانش آموزی را بسیجی خواند که فردی موفق در زمینه معنویت پیشرفت علمی و سلامت جسمی باشد و خاطر نشان کرد: اگر شما دانش آموزان هم خواسته باشید بسیجی خوبی باشید می بایست گوش به فرمان و خواسته ی رهبر خود باشید و به توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان که سه امر تحصیل، تذهیب و ورزش است گوش فرا دهید و آن را سرلوحه اعمال خود قرار دهید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها