خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:

بصیرت و استکبارستیزی دو ویژگی مهم یک بسیجی اند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: بصیرت واستکبارستیزی دو ویژگی مهم یک بسیجی اند که هر دو لازم و ملزوم یکدیگرند.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۶۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، میثم محمدی در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب که توسط حوزه خواهران دانسفهان در مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، این ایام را فرصت مناسبی برای تجلیل از خلوص، بصیرت و آگاهی بسیجیان عنوان کرد.

محمدی با بیان اینکه باید مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شود افزود: انشاء الله ذکر و یاد شهدا همواره در مراسمات ما جاری و ساری باشد.
وی با اشاره به تشکیل بسیج در سال 58 هدف از تشکیل این نهاد مقدس را حفظ انقلاب و دستاورد های آن برشمرد و ابراز داشت: یکی از خصوصیات اصلی بسیج بصیرت است و این بصیرت به انسان توان تشخیص دوست از دشمن می‌دهد.

وی افزود: بسیجیان به عنوان الگو در جامعه مطرح هستند و بایستی طوری عمل نمایند که دیگران از آنها در اعمال و رفتارشان تبعیت نمایند.

جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا استکبار ستیزی را از دیگر شاخصه های اصلی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: یک بسیجی علاوه بر داشتن بصیرت باید استکبار ستیز هم باشد چرا که این دو ویژگی مهم لازم و ملزوم یکدیگرند.

محمدی در پایان به پنج ملفه مهم انقلابی گری از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: اگر در فرمایشات معظم له دقت نماییم مشاهده می کنیم که پایبندی به ارزش های دینی، هدف گیری آرمانهای انقلاب و رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و تقوای دینی و سیاسی خواسته های ایشان از بسیجیان است.
2001/پ30/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها