خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

بسیج خدمتگزار بی ادعای نظام است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: بسیجیان عزیز همواره به صورت گمنام و بدون داشتن هیچ‌گونه چشمداشتی آماده خدمت رسانی در تمامی عرصه‌ها هستند.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۱۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج همانطور که امام(ره) نیز مطرح نموده‌اند شجره طیبه است.

وی اضافه کرد: امروز بسیج پس از گذشت سال‌ها از زمان شکل‌گیری اش در راه نیل به تحقق ارتش 20 میلیونی قدم برمی دارد.

این مسئول با اشاره به سخنان امام راحل در روزهای آغازین شکل‌گیری بسیج تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای برای تمامی جهانیان است و ما امروز شاهد تحقق آن در کشورهایی چون عراق، سوریه و یمن هستیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین بسیج را خدمتگزاری بی ادعا عنوان کرد و گفت: بسیجیان عزیز همواره به صورت گمنام و بدون داشتن هیچ‌گونه چشمداشتی آماده خدمت رسانی در تمامی عرصه‌ها هستند.

حجت‌الاسلام مصطفایی بسیج را خودکفا و بدون وابستگی به ارگان‌های مختلف دانست و تبیین کرد: امروز همه آحاد مردم در این شبکه عظیم و بزرگ عضو هستند و به همین دلیل از آن به عنوان شجره طیبه یاد می‌شود.

وی ادامه داد: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها سرآمد و سربلند هستند و هرکجا که بسیج باشد، پیروزی قطعی خواهد بود.

این مسئول متذکر شد: حضور بسیجیان در اقامه نماز، پیشتازی، ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت فقیه نیز مثال زدنی و غیرقابل انکار است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین در خصوص برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج مطرح کرد: آذین بندی پایگاه‌ها و مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی مختلف و اعزام مبلغ به پایگاه‌ها و مدارس از اهم این برنامه ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام مصطفایی افتتاح هفته بسیج را مدرسه فاطمیه کوثر عنوان کرد و گفت: در روز پنجشنبه نشستی با موضوع افزایش جمعیت در مدرسه فاطمیه و نشستی نیز در مدرسه شهید انصاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از 100 نفر از روحانیون و مبلغان نیز در همایش سراسری شکوه پایداری و میقات صالحین که در روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

این مسئول در خاتمه از اجتماع بزرگ مبلغین در مدرسه امام صادق(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان سخنران این اجتماع خواهند بود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها