خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

رفع محرومیت های پزشکی و بهداشتی اولویت بسیج پزشکی

مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: بسیج سازمانی رسمی و مردمی است که خوشبختانه هر روز بهتر و سازماندهی شده‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج و برنامه‌های بسیج پزشکی اظهار کرد: شناسایی و کشف جوانان با استعداد جامعه و شناساندن بسیج به آن‌ها، از اقدامات شاخص و بسیار چشمگیر امام خمینی(ره) پس از انقلاب بوده است.

وی اقدامات بسیج در دوران دفاع مقدس را بسیار موثر خواند و تصریح کرد: بسیج سازمانی رسمی و مردمی است که خوشبختانه هر روز بهتر و سازماندهی شده‌تر می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در تمام اقدامات و پیروزی‌های صورت گرفته از انقلاب تا به امروز نیروهای بسیج با عنوان های مختلفی حضور داشته و نقشی اساسی را ایفا کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین ضمن اشاره به مشکلات امروز جامعه تشریح کرد: امروز کشور ما دچار جنگ فرهنگی و اقتصادی است و بسیج نقشی بی‌بدیل در این عرصه خواهد داشت.

طایفه بسیج پزشکی را قشری تشخصی عنوان کرد و گفت: محرومیت زدایی در عرصه بهداشت و درمان از مهم‌ترین فعالیت های این سازمان است و ارائه خدمات و دارو و هم‌چنین آموزش رایگان از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

وی افزود: جذب، ساماندهی و شناسایی عزیزان بسیجی و استفاده از آن‌ها در شرایط نیاز از دیگر اقدامات سازمان بسیج پزشکی می‌باشد.

این مسئول در خصوص برنامه های سازمان بسیج پزشکی در این هفته مطرح کرد: فضا سازی، ارسال پیامک، باعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برپایی ایستگاه های سلامت در میعادگاه‌های نماز جمعه، بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری همایش‌‌ها و نشست‌های متعدد و هم چنین برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت اربعین و نهضت حسینی از برنامه‌های سازمان بسیج پزشکی در این هفته است.

مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین ادامه داد: در هفته بسیج بسیجیان می‌توانند به صورت رایگان در بیمارستان‌های نیروهای مسلح استان ویزیت شوند و تیم‌های پزشکی (بهداشتی و تغذیه‌ای) به مدارس استان اعزام خواهند شد.

طایفه از برپایی سه بیمارستان صحرایی برای زائران حسینی در عراق خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها از 29آبان‌ ماه تا 4آذر ماه آماده خدمت رسانی به زائران کربلای حسینی هستند.

وی در خاتمه متذکر شد: سازمان بسیج پزشکی استان در روز یکشنبه یک تیم 12نفره و یک تیم 4نفره را برای خدمت‌رسانی به مرزهای کذابه و مهران اعزام کرده است.

وی یادآور شد: به مناسبت هفته بسیج وزارت علوم پزشکی با هماهنگی سازمان حفظ ارزشها و نشر آثار دفاع مقدس وصیت نامه شهدای این حوزه را به چاپ خواهند رساند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها