دیدار پایوران ناحیه مقاومت گناباد با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته بسیج

جمعی از پایوران ناحیه به مناسبت هفته بسیج با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین حسن صادقی نسب با ایشان دیدار داشتند.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۳۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵



به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ضمن خوشامدگویی به حاضران و تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج یکی از ذخیره‌های با ارزشمند انقلاب‌اسلامی می‌باشد که امام خمینی(ره) برای هدایت مردم تاسیس کرد و این تدبیر امام راحل در تشکیل بسیج، تدبیری الهی و پیامبرگونه بود.

وی اظهارکرد: بسیج در همه جا حضور دارد تا فرهنگ بسیجی در نسل جوان نهادینه شود و اگر بسیج نبود نسل های ۳ و ۴ انقلاب در برابر انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای اسلامی بی‌تفاوت بودند لذا ترویج برنامه‌های بسیج به نفع اسلام و انقلاب اسلامی می‌باشد.

صادقی درخصوص نقش بسیج در جامعه گفت: هرچه بسیج تقویت و حضور بسیجیان در جامعه بیشتر باشد، برکات این نیروهای مخلص و انقلابی بیشتر شامل جامعه و اسلام می‌شود چراکه فرد بسیجی همان فرد مؤمن می‌باشد که در تمامی صفات خوب و حسنه پیشگام است.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه تمامی پیامبران برای ساخت جامعه ایمانی و مؤمن تلاش و کوشش می‎کردند، اذعان‎کرد: امروز نیز با آموزش مداوم و انتخاب افراد شایسته و سازماندهی این افراد اقدامات ارزشمندی توسط بسیج و سپاه پاسداران انجام می شود لذا بسیج ادامه دهنده رسالت انبیاء و اولیاء الهی است.

صادقی به تلاش دشمنان ایران اسلامی برای پیش برد اهداف شومشان علیه کشور اشاره و اذعان کرد: بازخورد آزادی‌های بی حد و اندازه دنیای غرب آنها را به این موضوع رسانده است که تمامی لذت‌ها در مادیات خلاصه نمی‌شود و لذا آن‌ها به دنبال ترویج عرفان‌های کاذب و اسلام‌هراسی در جهان هستند اما با این وجود براساس ادعای خود غربی‌ها قرآن و مثنوی‌معنوی پرفروش ترین کتاب‌های دنیای غرب می‌باشد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار علی ابراهیم‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: باید تمامی مسئولین کشور آگاه باشند که تنها را برون رفت از مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی توجه و ترویج روحیه و تفکر بسیجی می‌باشد.

وی در ادامه به تشریح برخی از برنامه‌های هفته بسیج اشاره و  فعالیت های بسیج در طول یک سال اخیر را در گناباد بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها