کارشناس ارشد علوم سیاسی:

اصلاح‌طلبان علی مطهری را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود قرار‌دادند

کارشناس ارشد علوم سیاسی، در خصوص چرایی لغو سخنرانی علی مطهری در روز اربعین حسینی در مشهد بيان نمود: ساده‌اندیشی است اگر تصور کنیم فقط یک سخنرانی لغو شده‌ است.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۹۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴


سعید تشکری زاده  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: سخنرانی علی مطهری در مشهد، یک برنامه سازمان یافته از قبل توسط اصلاح‌طلبان باهدف ایجاد فشار برای تغییرات در وزارت کشور وآماده شدن برای تاثیر‌گذاری در انتخابات سال آینده بود.

وی در خصوص چرایی لغو سخنرانی علی مطهری در روز اربعین حسینی در شهرمشهد اظهارکرد: ساده‌اندیشی است اگر تصور کنیم فقط یک سخنرانی لغوشده‌است.

تشکری‌زاده افزود: ماجرای علی مطهری پیراهن عثمانی است که اصلاح‌طلبان علم کرده‌اند.

این کارشناس علوم سیاسی در ادامه تصریح کرد: فرزند شهید مطهری بودن، ایجاد و تقویت باور آزاداندیشی و دفاع از حقوق شهروندی در وی ابزاری شده است تا اصلاح طلبان، آقای مطهری را دستاویز ضربه به اصول‌گرایان و به‌خصوص امام جمعه مشهد قرار‌دهند.

تشکری‌زاده با بیان این‌که برنامه سخنرانی علی مطهری در مشهد یک برنامه سازمان یافته از قبل بود، گفت: برنامه‌ای که در آن انتقال سرشاخه‌های جریان‌های سیاسی موسوم به اصلاح‌طلب از شهرستان‌ها به مشهد و نصب تصویر یکی از سران فتنه را در خود داشته‌است، فقط یک سخنرانی نبوده بلکه باهدف ایجاد فشار برای تغییرات در وزارت کشور وآماده شدن برای تاثیر گذاری سازمان‌دهی شده در انتخابات سال آینده، مظلوم نمایی برای اصلاح طلبان و ارایه چهره داعشی و طالبانیسم برای انقلابیون طراحی شده‌بود.

وی همچنین با بیان این نکته که موضع‌گیری های ناپخته و عجولانه علی مطهری حاکی از سطحی‌نگر بودن و بازی خوردنش است، افزود: نمونه این نوع موضع‌گیری ها در رابطه با قضیه مشابهی در کرج بوده است؛ زمانی که سالن اعلان‌شده برای سخنرانی از قبل برای برنامه دیگری رزرو شده‌بود و آقای مطهری لغو برنامه خود را به امام‌جمعه کرج نسبت‌داد که البته آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج با پیگیری حقوقی این ماجرا ثابت کرد که این ادعا آقای مطهری صحت ندارد.

تشکری‌زاده افزود: مطهری پس از روشن‌شدن ماجرا به طور کتبی به اشتباه خود اعتراف و معذرت خواهی کرد.

کارشناس ارشد علوم سیاسی، نمونه دیگر سطحی‌نگر و عدم تسلط آقای مطهری بر خود را در برخورد توهین‌آمیز با کوچک‌زاده در مجلس شورای اسلامی، اظهار‌نظر توهین‌آمیز درباره امام‌هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و در نهایت، پشیمانی از این اظهارات برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها