خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

کشوری که نوای بسیج در آن طنین انداز شده، هرگز آسیب پذیر نخواهد بود

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: کشوری که نوای بسیج در آن طنین انداز شده، هرگز آسیب پذیر نخواهد بود؛ چرا که بسیج نقش موثری در خنثی کردن توطئه‌ها دارد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۶۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

محمدی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با تشکیل انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و هم‌چنین دستاوردهای آن به تشکیل بسیج مستضعفین فرمان دادند.

وی اضافه کرد: تشکیل بسیج یکی از معجزات انقلاب بود که امام راحل با درایت و بینشی که داشتند این نهاد را تشکیل دادند و از این طریق توانستند بر بسیاری از توطئه های دشمن غلبه کنند.

این مسئول وجود بسیج در کشور را امری واجب دانسته و تصریح کرد: بسیج باید در تمامی کشورها تشکیل شود چرا که بهترین راه برای مقابله با نفوذ دشمن و جلوگیری از فتنه است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قزوین تشریح کرد: نقش بسیج در تمام ادوار تاریخی غیرقابل انکار است و این سازمان همواره زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ بوده است.

محمدی با اشاره به دستاوردهای بسیج در زمان‌های گذشته یادآور شد: بسیج ازهمان ابتدا نقشی محوری را در جامعه داشته و در همان روزهای نخست توانست لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کند که موفقی بزرگ است.

وی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز حضور سلحشورانه‌ای داشته اند و در مواقع بحرانی مثل زمان سیل و زلزله از هیچ کمکی فروگذار نکرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اتفاقات دنیای امروز و فتنه 88 خاطرنشان کرد: بسیج در خنثی کردن توطئه ها بسیار موثر عمل کرده و همانطور که امام(ره) نیز فرموده‌اند " در کشوری که نوای بسیج طنین انداز شود، هرگز آسیب پذیر نخواهد بود".

محمدی از برگزاری جلسه مجمع‌الذاکرین با حضور متولیان و مداحان استان خبر داد و گفت: بسیج مداحان نیز همچون سایر اقشار بسیج در مراسم شکوه پایداری که در روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، حضور پرشوری خواهد داشت.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها