خبرهای داغ:
سردار آسودی؛

تفکر بسیجی،تفکری فعال و پویا،انقلابی،استکبارستیز،جهادی ومعنوی است

سردار آسودی در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود گفت: تفکر بسیجی، تفکری فعال و پویا،انقلابی و استکبارستیز و جهادی و معنوی است که در راه هدف تمام هستی خود را فدا و فنا می کند و فقط رضای خدا را مد نظر دارد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدعلی آسودی در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود که به مناسبت هفته بسیج به همت بسیج فرهنگیان و مدیریت آموزش و پرورش شاهرود و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و مسئولین در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت ملت های مسلمان و مظلوم در برابر حق و حرکت در مسیر فرهنگ عاشورا سبب شده که امروز شاهد باشیم میلیون ها نفر با پای پیاده در اربعین به زیارت امام حسین(ع) بروند و از سختی ها و تهدیدات این مسیر هراسی به دل راه ندهند.

وی افزود: حضور میلیونی ملت اسلامی در همایش عظیم اربعین نشان دهنده پیوند عمیق ملت های مسلمان به فرهنگ عاشورا و اسلام ناب و تداعی کننده اتحاد و همدلی و برادری و مهربانی و توجه به ولایت است.

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل و حضور خیل عظیم مشتاقان در این میعادگاه عشق خاطر نشان کرد: امام وقتی بسیج را تشکیل داد فرمان تشکیل بسیجی جهانی را صادر کرد که در برابر استکبار و استبداد و ظلم ایستاد.

وی تصریح کرد: از بدو تشکیل بسیج شاهد بودیم که چگونه جوانان انقلابی به این نهاد پیوستند و سبب شدند بسیاری از توطئه ها برعلیه انقلاب و نظام خنثی شد که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس و شهدای بسیجی آن است که بیش از دو سوم شهدا را تشکیل می دهد.

آسودی ادامه داد: همین مخلصینی که از همه اقشار جامعه از دانش آموز و فرهنگی در بسیج ثبت نام کردند و از این مسیر خدایی شدند و در راه اعتلای پرچم الله و حفظ اسلام ناب جان گرانبهای خود را اهدا نمودند و ما امروز برای آنان مراسم و گرامیداشت می گیریم.

وی اضافه کرد: شهدای بسیج بدون چشم داشت و برای دفاع از انقلاب و تبعیت از ولایت به جبهه شتافتند و از همه چیز خود گذشتند تا ما و انقلاب و کشور باقی بماند و اینها ارزشمند است و فرهنگ بسیج این شاخص ها را دارد.

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز نیز فرهنگ بسیجی در جای جای کشور زنده و فعال است گفت: امام بیان فرمودند که اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در جامعه ای طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن قطع خواهد شد و ما امروز به وضوح این را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی، تفکری فعال و پویا،انقلابی و استکبارستیز و جهادی و معنوی است که در راه هدف تمام هستی خود را فدا و فنا می کند و فقط رضای خدا را مد نظر دارد.

آسودی با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به فرموده رهبر انقلاب با تهاجم، شبیخون، قتل عام و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم می‌خواهند نظام و مردم را از درون تهی و افکار و ایده و ارزش‌های متعالی انقلاب و اسلام را بگیرند.

وی تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی در مقابل توطئه دشمنان بایستیم و آنها را مانند گذشته ناکام بگذاریم.

در این یادواره که یاد بیش از 30 شهید فرهنگی شهرستان شاهرود برگزار شد،اجرای سرود توسط گروه های سرود دانش آموزی در باب شهید و هفته بسیج و اجرای دکلمه شهید از دیگر برنامه ها بود.

این یادواره به یاد 37 شهید فرهنگی شهرستان شاهرود از جمله شهیدان عباسعلی بازوی، منصور رادمنش،حسین فرح بخش، خسرو فرید محمدنیا، محسن بسطامی، حبیب الله بداغی و احمد اسدیان به همت بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و امور ایثارگران آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها