ایت الله علم الهدی:

منحصرکردن سپاه و بسیج به یک نهاد صرفا نظامی توطئه دشمن است/ استکبارستیزی محور فعالیت های بسیج

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی استکبارستیزی را محور اصلی فعالیت های بسیج دانست.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۷۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و بسیجیان استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دفتر امام جمعه مشهد اظهار داشت: امام خمینی(ره )
حکم تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج را پس از سقوط استکبارصادر کرد و این ارتش باید از جمع مومنین تامین شود ولی نباید در جذب افرادی که در ایمانشان ضعفی وجود دارد کوتاهی کرد.

وی مومن بودن را شرط بسیجی بودن دانست و افزود: اگر غیر از این بود با رسالت بسیج توسط امام راحل مغایر بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: محور اصلی تمام فعالیت‌های بسیج استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا است.

وی ادامه داد: اما برخی جریان‌های سیاسی در خط محدود سازی رسالت بسیج هستند و بسیج را یک نهاد صرفا نظامی مطرح می‌کنند و معتقدند که بسیج یک نهاد مردمی دفاع ملی است.

آیت الله علم‌الهدی اشاره داشت: منحصر کردن بسیج و سپاه به یک نهاد نظامی، توطئه ای از سوی دشمن است چرا که رسالت سپاه حفاظت و پاسداری از نظام و انقلاب در همه عرصه هاست.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه استکبار سرسخت ترین دشمن ماست، نسبت به عمومیت بخشیدن رسالت بسیج در راستای استکبارستیزی تاکید کرد و گفت: هر جا و در هر حوزه ای انقلاب و نظام احساس خطر کند باید بسیج ورود پیدا کند.

ایت الله علم الهدی پیگیری مطالبات رهبری را رسالت مهم دیگر بسیج عنوان کرد.

وی در ادامه به بصیرت افزایی سیاسی همه اقشار بسیج تاکید کرد و افزود: این مهم در کنار تربیت اخلاقی و فرهنگی بسیجیان ضروری است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها