خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

بسیج مردمی یک پشتوانه مهم برای نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر خصوصیات بسیج گفت: مردمی بودن بسیج پشتوانه ی بزرگی برای نظام محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۸۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی خیری گنجی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که در مقابل تفکرات استکباری و بردگی انسان ها قیام کرد و در مقابل کسانی که تلاش می کردند تا یاد خداوند را از زندگی انسان ها دور و زندگی معنوی را به زندگی شیطانی نزدیک کنند ایستاد و نام خداوند را در جهان مطرح کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: حضور بسیج در همه عرصه ها افتخار آفرین بوده است و همین در صحنه بودن بسیج و بصیرت آنان رمز ماندگاری و درخشیدن بسیج در عرصه های مختلف می باشد و به همین دلیل نیز دشمن از این حضور همیشگی بسیج به شدت مضطرب است.

وی تصریح کرد: مردمی بودن بسیج یک پشتوانه مهم برای نظام محسوب می شود؛ چرا که دشمنان از هر راهی برای نفوذ و ضربه به کشور استفاده می کنند و خوشبختانه همیشه با مانع و سد بزرگی به نام بسیج برخورد و شکست ی خورند.

حجت الاسلام والمسلمین گنجی افزود: در دوران انقلاب بار اصلی انقلاب بر دوش مستضعفین بود؛ پابرهنگانی که حضرت امام(ره) از آن ها یادمی کردند کسانی بودند که دل خود را به خدا سپردند و به نام و یاد خداوند ایستادگی کردند و همه هستی خود را در راه رضای خدا کف دست نهادند و عاشقانه مبارزه و جهاد کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها