خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

تنها راه پاسخ به فشارهای اقتصادی و تحریم های استکبار جهانی اقتصاد مقاومتی است

سردار شاهچراغی در همایش تجلیل از دست اندرکاران بوستان های سلامت و حامیان مردمی بسیج شاهرود گفت: تنها راه پاسخ به فشارهای اقتصادی و تحریم های استکبار جهانی اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۰۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدتقی شاهچراغی در همایش تجلیل از عوامل اجرایی بوستان های سلامت و حامیان مردمی بسیج در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضور فعال دارد اظهار کرد: بسیج در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی و در عرصه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،سازندگی،اقتصادی حضور فعال دارد و بازوی پرتوان نظام و انقلاب و دولت اسلامی است.

وی با اشاره به نقش بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در دوران تداوم انقلاب خوش درخشیده و کارنامه درخشانی را در عرصه های مختلف سازندگی، سیاسی، علمی، صنعتی و ... از خود بر جای گذاشته است.

شاهچراغی با اشاره به هجمه های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا به بسیج تصریح کرد: به دلیل نقش برجسته بسیج در همه عرصه های مورد نیاز کشور و بر حق بودن راه بسیجیان استکبار جهانی و آمریکا تمام امکانات خود را به صحنه آورده و خواهد آورد تا نامی از راه حق جمهوری اسلامی ایران نماند اما تا کنون ناکام مانده است و بسیج به کابوس همیشگی آنها تبدیل گشته است.

وی با اشاره به اجرای برنامه بوستان سلامت افزود: بوستان سلامت در شهرهای مختلف در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های بسیج در ابعاد فرهنگی و اجتماعی است که سبب شده است تا قشرهای مختلف مردم در بوستان ها حاضر و از برنامه ها در کمال آرامش و امنیت بهره مند شوند.

شاهچراغی تصریح کرد: امروز نیاز جامعه ما با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی و نرم دشمن، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه و تزریق معنویت و انقلابی گری است و باید در این مسیر تلاش و کوشش شود و طرح بوستان های سلامت از جمله این موارد است.

وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از حرکت و تفکر بسیج وظیفه همگانی است بیان کرد: رهبر انقلاب امروز تاکید بر بسط و گسترش تفکر بسیجی که همان تفکر انقلابی است دارند و در این مسیر همه باید کمک کنند و این گفتمان و تفکر را ترویج نمایند.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان تصریح کرد: انقلاب به برکت خون هزاران هزار شهید بدست آمده و ما باید از این خون ها و ایثارگری ها پاسداری نماییم و این پاسداری با در صحنه بودن و ولایت پذیری و انقلابی گری حاصل می شود.

تنها راه پاسخ به فشارهای اقتصادی و تحریم های استکبار جهانی اقتصاد مقاومتی است 

وی با تاکید بر ترویج و تبیین گفتمان اقتصاد مقاومت در جامعه بیان کرد: تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است و ما هیچ راهی نداریم جز اینکه اقتصادی مقاومتی را در همه ابعاد آن در کشور پیاده کنیم.

شاهچراغی اقتصاد خانواده را یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی عنوان و بیان کرد: بانوان کشور می توانند با رونق بخشیدن به مشاغل خانگی نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی را یکی از موضوعات جبهه حق عنوان کرد و افزود: تنها راه پاسخ به فشارهای اقتصادی و تحریم های استکبار جهانی اقتصاد مقاومتی است.

شاهچراغی تصریح کرد: ترویج مشاغل خانگی، توجه و حمایت از تولید داخلی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد و تبیین فرهنگ کار و تلاش برای مردم از مفاهیم اقتصاد مقاومتی است.

وی با توجه دادن همگان به حضور در عرصه های مختلف برای کمک به انقلاب گفت: امروز بسیج و تفکر بسیجی باید در جامعه حضور فعال داشته و با توجه به منویات رهبر انقلاب در تحقق بیانات ایشان در صحنه عمل حاضر و با اقدام و عمل در عرصه اقتصادی و فرهنگی یاری رسان انقلاب و ولایت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها