خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

امنیت امروز کشور مرهون بيداری بسیجیان است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: دور تا دور کشور ما فتنه و جنگ است و امنیت امروز کشور ما مرهون بیداری بسیجیان است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۳۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش بسيج آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز خوزستان با اشاره به درگذشت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی اظهار داشت: این مرجع تقلید شیعه سال‌ها در قوه قضاییه خدمت کرد و قبل از انقلاب نیز در مسجد امیرالمؤمنین تهران پایگاه بزرگی برای انقلاب و انقلابیون داشتند.

وی با اشاره به واقعه 4 آذر 65 و بمباران اندیمشک گفت: این واقعه یادآور هجوم وحشیانه بیش از 50 فروند بعثی به شهر حماسه‌آفرین اندیمشک است که منجر به شهادت 300 نفر و زخمی شدن 700 نفر شد. صبر و استقامت بی‌نظیر مردم اندیمشک امام را برآن داشت که در یک سخنرانی از مردم خوزستان تقدیر ویژه‌ای کنند و این تعریف امام برگ زرینی برای خوزستانی‌ها است.

وی با بیان اینکه اندیمشک شهر متوسطی از نظر جمعیت است، عنوان کرد: راه شهدای دفاع مقدس تاکنون در اندیمشک ادامه دارد و تاکنون 6 شهید مدافع حرم تقدیم کرده‌اند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری با اشاره به سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) بیان کرد: امام می‌فرمایند بسیج مدرسه و مکتب عشق است و این کلمات نشان‌دهنده عشق امام به بسیج و بسیجی است. کلمات امام مبالغه نبود و نشان‌دهنده ارادت ایشان به بسیج است.

وی با بیان اینکه حکومت‌ها دو دسته هستند، گفت: یک دسته حکومت‌های استبدادی و دیکتاتوری هستند که بیشتر به دنبال حمایت خارجی‌ها هستند و بهترین مصداق حکومت پهلوی است و دسته دوم حکومتی است که به خاطر مردم تأسیس شود و به همین دلیل مخالف مستکبران و قدرت‌های جهانی است.

وی افزود: پشتیبان این حکومت‌ها چیزی جز نیروی مردمی نیست و به همین دلیل است که امام فرمودند کشوری که بیست میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد. اظهارات امام در زمانی بود که جمعیت کشور 36 میلیون بود و امروز که جمعیت ما 80 میلیون است باید این جمعیت بسیجیان بیشتر شود.

وی اظهار داشت: درحالی‌که دور تا دور کشور ما فتنه و جنگ است خوشبختانه در کشور ما امنیت حاکم است و این امنیت به دلیل بیدار بودن بسیجیان ما است.

وی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش است، گفت: نیروهای دریایی ما در 8 سال دفاع مقدس حافظ امنیت آب‌های ما بودند و امروز هم ضامن امنیت آب‌های کشور و عرصه افتخارآفرینی کشور در آب‌های بین‌المللی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار