خبرهای داغ:

پیام تسلیت معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان در پی حادثه قطار سمنان

مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان در پی حادثه دلخراش برخورد دو رام قطار مسافری در محور ریلی سمنان- دامغان با صدور پیامی این واقعه را به خانواده جان‌باختگان و ملت ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۵۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان در پیامی درگذشت تاثربرانگیز و دردناک جمعی از هموطنان عزیز در حادثه برخورد دو قطار مسافری به عموم مردم به ویژه خانواده های داغدار تسلیت می گوید.

براساس این گزارش؛

در سانحه‌ای در محور سمنان - دامغان و در ایستگاه هفت‌خان؛ یک حادثه ریلی بر اثر برخورد دو قطار مسافربری سبب شد که 82 نفر مصدوم و 33 نفر کشته شوند.

ساعت‌07:45‌‌ صبح‌ امروز(جمعه) دو قطار مسافر‌ی سمنان - مشهد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا و‌ ‌تبریز-مشهد متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در ایستگاه هفت‌خوان در ناحیه راه‌آهن شمال شرق کشور بین دامغان و سمنان با یکدیگر برخورد می‌کنند که‌این حادثه به کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران انجامید.‌

در این حادثه قطار ‌تبریز‌-مشهد در ایستگاه هفت خوان بین دامغان و سمنان در بلاک فرعی متوقف بوده است که قطار ‌سمنان - مشهد از پشت به این قطار برخورد می‌کند.

‌در این حادثه لوکوموتیو‌ قطار ‌سمنان‌ - مشهد و تعدادی از واگن‌های دو قطار‌ دچار حریق‌ و برخی واگن‌‌ها از ریل خارج می‌شوند.

در این سانحه چهار تن از ماموران فنی راه آهن و تنی چند از مسافران جان باختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها