امام جمعه میناب گفـت:دشمن بداند که با ترور زائرین کربلای معلی از عظمت امام حسین(ع)،انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کم نخواهد کرد و به حرمت خون شهدای کربلا تا آخرین نفرات داعش ار روی زمنی بر نداریم آرام نخواهیم نشست.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۱۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج از میناب،حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع سه هزار نفری نمازگزاران مینابی امتحانات و ابتلائات الهی را معیاری برای ارزیابی و ارزشیابی انسان ها برشمرد و گفت: این معیار ها بر این است تا به دور از واقعیت ها حرکت نکنیم.

 

خطیب جمعه میناب با بیان اینکه برخی افراد بوسیله فقر،دارایی و ثروت،افراد و اشخاص،شکست و پیروزی ها،آزمایش به صبر نعمت ها و تقوا سنجیده می شوند افزود: اگر بخواهیم توهمات از انسان دور شود و به من واقعی دست یابیم باید به تقوا خودمان را مجهز کنیم.

 

امام جمعه میناب اظهار داشت: اگر انسان می خواهد بعنوان یک موجود در کره خاکی زندگی کند باید به وجود انبیاء الهی بعنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی خود بعنوان یک اتمام حجت الهی مورد توجه قرار دهد.

 

وی بیان داشت: برخی افراد از روی ناآگاهی بجای توسل جستن به وجود معنوی ائمه و خداوند متعال خرافه پردازی می کنندو برای رفع مشکلات در مواقع سختی به فالگیران و پیشگویان رجوع می کنند و نمی دانند مورد ارزیابی و ارزشیابی الهی قرار گرفته اند.

 

معتمدی فر تصریح کرد: در جامعه اسلامی رواج خرافات با رنگ و لعاب جدید رسالت الهی را زیر سوال برده است بطوری که امروزه محلات بافرهنگ و افراد باسواد جامعه رسوخ کرده است به طوری که اگر جلو این خرافات گرفته نشود هیچ حد و مرزی نمی توان برای آن پیش بینی کرد.

 

میرزا حسین معتمدی فر در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج متعلق به حزب و جریان خاصی نیست و متلق به انقلاب و نظام بوده و آنقدر بزرگ است که در پیمانه هیچ حزب و گرهی نمی گنجد.

 

خطیب جمعه میناب افزود: فعالیت بسیج در عرض خدمات دولت ها نیست ،نبوده و نخواهد بود بلکه مکمل و در طول خدمات دولت ها حرکت می کند و به دور از فیش های نجومی کارهای سخت را انجام می دهد.

 

وی بیان کرد: تمامی برنامه های بسیج به موقع،قاطع سریع و شکننده است اهل لبخند نبوده و به درو از دهن بینی و تندروی در برقراری امنیت ،محرومیت زدایی و سازندگی در کشور با اقتدار تلاش می کند.

 

خطیب جمعه میناب افزود: تجمع ۲۰ میلیونی زائرین اربعین حماسه حضور،وحدت مسلمین در جهان عنوان کرد و گفت: دشمن بداند که با ترور زائرین کربلای معلی از عظمت امام حسین(ع)،انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کم نخواهد کرد و به حرمت خون شهدای کربلا تا آخرین نفرات داعش ار روی زمنی بر نداریم آرام نخواهیم نشست.

وی تاکید کرد: آمریکا با طرح ریزی داعش برای اختلاف بین شیعه و سنی تلاش می کند و نمی داند با این حرکت غیر انسانی افرادی نادان، اتحاد و انسجام مسلمین در جهان محکم و در پایبندی به ارزش های اسلامی استوار تر خواهد بود.

امام جمعه میناب گفت: مسئولین با اشرافیت کامل هر گونه حرکت و برنامه های استکبار جهانی در منطقه را خنثی کنند.

 

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات