جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در جمع بسیجیان مینابی در مسجد جامع اقدامات بسیج این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۰۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرگرد سید حسن فاطمی در جمع بسیجیان شهرستان میناب عملکرد بسیج در این شهرستان را ستودنی دانست و گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت،شجاعت،غیرت و آزادگی و وارستگی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: بسیج در راستای گشت های اطلاعاتی و برقراری امنیت در جامعه طی هشت ماه نخست امسال توسط ضابطین بسیجی این شهرستان تعداد 9 هزار و 689 لیتر مشروبات الکلی از نوع دست ساز و قوطی و بطری خارجی از دست قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

وی همچینین از انهدام 2 باند فروشندگان مشروبات الکلی و 3 کارگاه ساخت مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان خبرداد.

سید فاطمی بیان داشـت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بسیجیان این شهرستان در یکهزار حلقه صالحین در راستای تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی سازماندهی شده اند.

وی در همین راستا از اشتغال پایدار بسیجیان به تعداد 230 نفر بصورت مستقیم در مشاغل خانگی و کارگاه های زودبازده،و 530 نفر بصورت غیر مستقیم در این شهرستان در زمینه اقتصاد مقاومتی خبرداد .

فاطمی خاطر نشان کرد: ساخت 40 باب مسکن مددجویی با حمایت کمیته امداد،20 خانه عالم،11 مسجد و 7غسالخانه،آبرسانی به 6 روستای محروم،ساخت 205 چشمه سرویس بهداشتی و 18 خانه بهداشت از اهم فعالیت های بسیج سازندگی طی هشت ماه نخست سال در بخش محرومیت زدایی بوده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: بسیج جامعه پزشکی در اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم بیش از 2 هزار و 700 نفر از ویزیت و داروی رایگاه بهره مند شده اند.

وی ، ساخت 10 سالن ورزشی،استعداد یابی 2 هزار و 700 نفر در رشته های ورزشی ،کسب عنوان مقام قهرمانی کشوری و راهیابی به لیگ برتر در رشته فوتسال،اعزام 1400 بسیجی به اردوی راهیان نور،385 نفر به اردوی شهرستانی،اعزام 585 نفر از افراد بالای 40 سال بی بضاعت در قالب طح مهر درخشان به مشهد مقدس،از دیگر فعالیت های بسیج در زمینه تربیت بدنی و راهیان نور عنوان کرد.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات