خبرهای داغ:
سردار صابری:

تشکیل بسیج از مهمترین اقدامات امام(ره) بود

سردار صابری گفت: گویی حضرت امام(ره) از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های پی در پی را بر علیه انقلاب اسلامی پیش بینی کرده بودند که فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم باشکوه 5 آذر در سالن تختی بوئین زهرا با حضور بسیجیان و با سخنرانی سردار صابری برگزار شد.
وی تشکیل بسیج را یکی از مهم ترین اقدامات حضرت امام (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: گویی حضرت امام(ره) از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های پی در پی را بر علیه انقلاب اسلامی پیش بینی کرده بودند که فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند.

صابری با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن خاطرنشان کرد: همت بسیجیان در دفاع قدس بود که نگذاشت دشمن پیروز شود و هرجا که نیروهای مردمی در دفاع مقدس وارد شدند دشمن را زمین گیر کردند و این از خاصیت بسیج است.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بسیجیان امروز همان بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند گفت: بسیج در هر عرصه ای که نیاز است وارد می شود و در هر عرصه ای هم که وارد شده است موفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب، با ایران پس از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست ابراز داشت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در معادلات جهانی تاثیر گذار است و مشکلات دنیا بدون مشارکت ایران قابل حل نیست.

صابری با انتقاد از عملکرد برخی از افراد برجسته در جامعه افزود: برخی ها هستند که اگر آلبوم انقلاب را ورق بزنیم در همه دوران در کنار انقلاب بوده اند اما امروز در برابر انقلاب ایستاده اند و ما باید سعی کنیم از این قبیل افراد نباشیم.
2001/پ20/ ب    
ارسال نظرات
پر بیننده ها