خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

استکبار دشمن همیشگی ایران اسلامی خواهد بود

استاندار قزوین در تجمع بسیجیان درباره تهدیدات دشمنان گفت: اگر دشمن راه دیگری در برجام انتخاب کند مقابله خواهیم کر و هرجا لازم باشد از منطق و هر جا لازم باشد از قدرت نظامی با تمام توان استفاده خواهیم نمود.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۵۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین روز جمعه در اجتماع بزرگ مدافعان حرم و بسیجیان استان قزوین در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین اظهار کرد: خدا را شاکریم که حیات ما را در زمانی قرار داد که حاکمیت اسلام را بر سرزمین خود احساس و به آن افتخار می کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: دشمن زمانی به ما حمله کرد که ما در بدترین وضعیت دفاعی بودیم و بسیج و سپاه متولد نشده بود.

وی ادامه داد: وقتی امام راحل در سال ۴۲ فرمودند فرزندان من درگهواره‌ها هستند و سپس انقلابی شکوهمند توسط همین مبارزان جوان خلق شد به دور اندیشی امام پی بردیم و امروز هم باید حامی و پشتیبان ولایت باشیم تا کشور آسیب نبیند و در مسیر موفقیت حرکت کند.

همتی گفت: آن چه انقلاب را تداوم بخشید روحیه ایمانی و  تفکر بسیجی بود که در تمام ارکان نظام و ملت و دولت وجود داشت و باید این  تفکر تقویت شود، دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کردند با تحمیل جنگ و حمایت از صدام نظام نوپای ما را از بین ببرند اما به اتکای امام راحل و حضور مردم در صحنه و استقامت رزمندگان توانستیم با پیروزی بر دشمنان در مسیر انقلاب به پیش برویم.

وی اضافه کرد: تا زمانیکه دشمنی بنام امریکا هست جنگ و کینه ورزی هایشان با جمهوری اسلامی تمامی ندارد.

استاندار یادآورشد: دشمن امروز هم در اجرای برجام ناجوانمردانه عمل می‌کند، اما حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای مردم جهان ثابت شد و ملتها پذیرفتند که ایران اسلامی بدنبال سلاح هسته ای نیست و آنچه غربیها در رسانه ها مطرح می کردند تبلیغات منفی علیه ایران بود که همه به آن اعتراف می کنند.

همتی مطرح کرد: نظام اسلامی در برابر سخن منطق با منطق برخورد می کند و هر جا سخن از نابرابری باشد قطعا به وظیفه انقلابی خود عمل کرده و همچون گذشته با افتخار و صلابت در مقابل دشمن می‌ایستیم.

وی ابراز کرد: امروز دنیا  ما را به عنوان الگو پذیرفته است و در قضیه برجام آمریکا خودش را مضحکه دنیا کرده است و بی اعتباری اش نزد ملت‌ها آشکار می باشد.

استاندار قزوین افزود: دشمنان هرگز از توطئه و دسیسه های خود دست نکشیدند و با تحریم و فشار اقتصادی درصدد ضربه زدن به ما برآمدند که در آن هم شکست خوردند.

همتی خاطر نشان کرد: بنده رییس صدا و سیما در ایلام بودم و با خط مقدم جبهه به طور ممتد در تماس بودم و می دیدم که تفکر و روحیه بسیجی چگونه در جنگ بن بست شکنی می کند و با دست خالی  در برابر ماشین جنگی دشمن می ایستند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها