خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سنقر:

تفکر بسیجی ریشه در نهضت عاشورا دارد

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: تفکر بسیجی در فرهنگ علوی، فاطمی، حسینی و عاشورایی ریشه دارد و نقطه ی اوج بسیج در صحنه ی عاشور است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از سنقر، فرمانده سپاه سنقر و کلیایی بابیان اینکه پنجم آذر، نقطه عطفی در نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت:تفکر بسیجی در فرهنگ علوی، فاطمی، حسینی و عاشورایی ریشه دارد و نقطه اوج بسیج در صحنه ی عاشورا است.
 
 
 
 
 محمدی فرمانده ناحیه سنقروکلیایی بیان داشت: پنجم آذرماه روز شکل گیری یک نهاد صدرصد مردمی به تجلی مردم سالاری دینی برای گسستن زنجیرهای اسارت و مقابله با کفر و نفاق، جهالت، ظلم و جور و مقابله با استکبار است.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر با بسیجیان اظهار داشت: رهبر انقلاب بسیج را از پدیده‌های شگفت‌آور دوران انقلاب اسلامی برشمردند و امام بزرگوار ما با تعلیم و الهام الهی، این شجره طیبه را پایه‌گذاری کرد و سرنوشت انقلاب را به دست جوانان سپرد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با وجود آنکه جوانانِ امروز، دوران انقلاب و امام(ره) را درک نکرده‌اند اما با همان روحیه انقلابی و با بصیرت، آگاهی و تجربه‌ای فراتر از جوانان اول انقلاب، در میدان حضور دارند که این نشان‌دهنده پیشرفت انقلاب اسلامی است.

 

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد : امروز دشمنان اسلام و انقلاب به هزاران ترفند سعی در نفوذ دارند تا بتوانند انقلاب را از درون تهی کنند توجه داشته باشیم به این مهم که نفوذ دشمن فقط شامل ورود آنان به سیستم اداری و کارگزاران نظام نیست بلکه همین رسانه های مجازی چه بسا با نفوذ در اندیشه ها و باورهای دینی و ملی ما زمینه های بدبینی را فراهم سازند.

 

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی درادامه گفت: بصیرت مورد تاکید حضرت آقا(مد ظله العالی) شامل این مهم نیز می شود که بسیجیان باید هوشیار و بیدار باشند که بتوانند نقشه های نفوذ دشمنان را برهم بزنند.

 

وی تصریح کرد: امروز بسیجیان شهرستان سنقروکلیایی با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسين علیه السلام ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی قاطع از منویات فرماندهی معظم کل قواجهت عینیت بخشیدن به اقدام و عمل در مباحث اقتصاد مقاومتی برای کوتاه کردن دست نفوذ و استکبار به بهانه تحریم در بدنه انقلاب و نظام آمادگی همه جانبه را برای حرم حضرت زینب سلام الله علیها اعلام و تا آخرین قطره خون خود در حمایت محور مقاومت کوتاه نخواهیم آمد .

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار