خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

حرکت بسیج آمیخته با انقلابی گری و خدمتگذاری است

حجت الاسلام شریفی در گردهمایی بسیجیان واحد پوینده ابوذرغفاری بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود گفت: امروز حرکت بسیج در سایه انقلابی گری و خدمتگذاری تعریف شده است و اگر همه ما در این راستا حرکت نماییم موفقیت کشور تضمین شده است.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۲۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در گردهمایی بسیجیان واحد پوینده ابوذرغفاری حوزه بسیج دانش آموزی کوثر که با حضور بیش از 200 دانش آموز دختر در نمازخانه دبیرستان دوره اول ابوذرغفاری شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به دوست خوب اظهار کرد: بهترین دوست برای هر انسانی و در عالم بشریت و در دنیا و آخرت خدا و ائمه اطهار هستند که دست ما را می گیرند و چراغ راهنمای ما هستند.

وی با اشاره به علم افزود: ائمه و خداوند علم نورانی هستند که درون ما را جلا می دهند و بدون علم ایمان نمی رسد و نور علم ابزار رسیدن به هدف نهایی است که رشد و تکامل را همراه دارد.

شریفی با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج را امام راحل بنا نهاد تا انقلاب و کشور بیمه شود و این درخت تناور ثمر دهد که ما امروز ثمرهای آن را مشاهده می کنیم که این تفکر امروز منطقه غرب آسیا را احاطه نموده است و ما شاهد ثمر دادن آن هستیم.

وی بیان کرد: در اقشار مختلف ما شاهد حضور بسیج هستیم از جمله بسیج دانش آموزی که پایه و اساس بسیج است و دانش آموزان با بسیج آشنا می شوند و در مسیر فرهنگ و تفکر بسیجی از دوران ابتدایی قرار می گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: امروز شما دانش آموزان باید بدانید که تفکر بسیجی سبب اعتلای و ارتقا سطح علمی و فناوری و دفاعی کشور شده چرا که تفکر بسیجی بن بست نمی شناسد و با حرکت جهادی و انقلابی خود راه ها را با صلابت و اقتدار طی می کند.

وی عنوان کرد: تقوا مهمترین ویژگی بسیجیان است که رهبری انقلاب بر آن تاکید نمودند چرا که اگر تقوا نباشد حرکتی که انجام می شود به سرانجام دلخواه نخواهد رسید و به بیراهه خواهد رفت.

شریفی تاکید کرد: امروز حرکت بسیج در سایه انقلابی گری و خدمتگذاری تعریف شده است و اگر همه ما در این راستا حرکت نماییم موفقیت کشور تضمین شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود ادامه داد: آینده کشور به دست شما دانش آموزان است و باید بدانید دشمنان بسیاری این کشور را احاطه کرده و چشم طمع دارند و به فرموده امام راحل اگر می خواهیم چشم طمع دشمنان و جهانخواران را از خود دور کنیم باید تفکر بسیجی چراغ راه ما باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها