خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی عزاداری ۲۸ صفر در میامی برگزار شد

آمادگی سپاه ناحیه میامی و نیروی انتظامی این شهرستان برای برگزاری مراسم ۲۸ از مباحث مطرح شده در جلسه هماهنگی ۲۸ صفر میامی بود.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۱۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و به منظور ترویج فرهنگ گرامیداشت این ایام، جلسه ای در سالن جلسات سپاه ناحیه میامی با حضور حاجی پروانه جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میامی برگزار شد.

فرمانده سپانه ناحیه میامی در این جلسه گفت: نیروهای مسلح از جمله سپاه به عزاداری سالروز شهادت رسول اکرم(ص) می پردازند.

سرهنگ غلامرضا فلاحتی افزود: امسال هم مانند سالهای گذشته نیروهای مسلح به اقامه عزاداری به مناسبت بیست و هشتم صفر می پردازند که هیئت های مذهبی میامی هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی شرکت هیئات مذهبی در این تجمع را سبب باشکوه تر شدن عزاداری دانست و افزود: این امر سبب گرامیداشت سالروز شهادت نبی اکرم(ص) و نیز ترویج فرهنگ اقامه عزاداری این روز می شود.

فلاحتی با بیان اینکه باید تمام ظرفیت خود برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم به کار بگیریم، گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ روز بیست و هشتم صفر با دسته سینه زنی از محل مسجد جامع میامی تا مسجد امام حسن مجتبی(ع) ادامه پیدا می کند و در ادامه داخل مسجد امام حسن مجتبی(ع) زیارت ازبعید پیامبر اکرم(ص) قرائت و ایراد سخنرانی و نماز نیز از دیگر برنامه های این روز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها