خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد؛

همایش بزرگ وقف در آرادان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان از برگزاری تجمع «لبیک یا رسول‌الله (ص)» در امام‌زاده علی‌اکبر (ع) خبر داد و گفت: همایش بزرگ وقف در آرادان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۹۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری در تشریح برنامه‌های دهه وقف در شهرستان‌های گرمسار و آرادان اظهار کرد: دیدار با امام جمعه گرمسار از نخستین برنامه‌های دهه وقف در شهرستان همراه با ارائه گزارش کار به وی بود که انجام شد.

وی تصریح کرد:‌ همایش لبیک یا رسول‌الله (ص)، بیست‌وهشتم ماه صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در امام‌زاده علی‌اکبر (ع) همراه با حضور دسته‌ها و هیأت‌های عزاداری در این مکان متبرکه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان افزود: غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان اسماعیل، شمس‌الدین و عبدالله (ع) در گرمسار و آرادان در سالروز شهادت امام رضا (ع) انجام می‌شود.

نفری اضافه کرد:‌ برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران و فعالان قرآنی و بازدید از پروژه‌ها و کلنگ‌زنی در جوار آستان مقدس امام‌زادگان شاهزاده حسین، عبدالله و طاهر و مطهر (ع) ۱۱ آذرماه در گرمسار و آرادان از دیگر برنامه‌های هفته وقف در گرمسار است.

وی تصریح کرد:‌ تبلیغ و سخنرانی ائمه جمعه در مصلی در خصوص همایش وقف در جریان نماز عبادی سیاسی جمعه برای نشر فرهنگ وقف در جامعه انجام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان افزود: عیادت از بیماران به اتفاق امام جمعه و فرماندار در بیمارستان گرمسار و آرادان انجام می‌شود و همایش دهه وقف نیز در آرادان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها