خبرهای داغ:

نبودآب در زمین های کشاورزی هندیجان یک بحران جدی است

امام جمعه هندیجان گفت:کسی حق ندارد کشاورزان هندیجان را از نعمت خدادادی آب برای زمین هاکشاورزی محروم کند و تمام مسؤولان استانی وکشوری دراین باره همکاری داشته و با یک حرکت جهادی این مشکل را رفع نمایند.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۲۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج درهندیجان اظهار کرد:بعداز پیگیرهای مستمر فرماندار هندیجان برای تأمین آب زمین های کشاورزی به علت های مختلف آب به مقصد نرسید و مشکلاتی برای کشاورزان بوجود آورده است.

وی افزود:اگر کسانی در این باره مقصر هستند کوتاهی کردن  در تأمین آب زمین های کشاورزی در هندیجان باید پاسخگوی قشر زحمتکش کشاورزان شهرستان باشند.

وی بابیان احیای زمین های قابل کشت کشاورزی در شهرستان گفت:با تأمین آب زمین کشاورزی حیاتی دوباره کشت گندم پیدا خواهد کرد و این حق کشاورزان است.

ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:کشاورزان به فرمایشات رهبر انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خط مقدم هستند و همواره با تلاش وکوشش در این راه گام های تأثیر گذاری بر داشته اند.

وی با اشاره به همبستگی با کشاورزان هندیجان بیان کرد:از کشاورزان هندیجان با قاطعیت حمایت می کنم وخداوند لعن کند کسانی راکه موجب بدبینی مردم به انقلاب می شوند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار