خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود

نبودن ولایت و ولایت پذیری سبب ایجاد مکاتب جدید است

حجت الاسلام و المسلمین امینی در مراسم دهه آخر صفر پایگاه شهید مطهری ابرسج گفت: کوتاه بینی و نزدیک بینی در حوادث مصداقی از ندیدن مدیریت مائورایی و خدایی می باشد که میتوان به این موارد و مشکلات در ولایی نبودن بعضی مشاهده نمود که بعلت نداشتن آگاهی به ساختن مکتب های جدید می انجامد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۰۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در مراسم عزاداری شهادت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع)

و امام رضا(ع) به همت پایگاه بسیج شهید مطهری حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) با اشاره به نقش مدیریت در زندگی، سه نکته را در مدیریت اسلامی مهم برشمرد و اظهار کرد: اگر کسی تقوا پیشه کند از جایی که گمان نمیکند هم روزی های مادی و از آن مهمتر معنوی نصیبش میشود.

وی افزود: اعتماد به خدا نه اعتماد به بیگانه و مسائل دنیوی زندگی سعادتمندی را در جلوی راهش قرار میدهد.

امینی خاطر نشان کرد: رسول خدا در 23 سال مدیریتی مائورایی که خدا به پیغمبر داده بود که تا امروز می بینیم در جهان ادامه دارد که با تمام مشکلاتی که استکبار درست میکند اسلام پیشتاز است.

امام جمعه شاهرود با اشاره مدیریت ائمه تصریح کرد: مدیریت ائمه اطهار مثال زدنی میباشد، مدیریت امیرالمومنین(ع) نیز از آن نمونه است همچنین مدیریت امام حسن(ع) درصلح حدیبیه و تاثیر آن در پس از واقعه عاشورا را نیز میتوان مشاهده نمود.

نبودن ولایت و ولایت پذیری سبب ایجاد مکاتب جدید است 

وی بیان کرد: کوتاه بینی و نزدیک بینی در حوادث مصداقی از ندیدن مدیریت مائورایی و خدایی می باشد که میتوان به این موارد و مشکلات در ولایی نبودن بعضی مشاهده نمود که بعلت نداشتن آگاهی به ساختن مکتب های جدید می انجامد که دلیل آن نداشتن ولایت و ولایت پذیری میباشد.

امینی با اشاره به هفته بسیج و تبریک آن گفت: تشکیل بسیج توسط امام(ره) آن هم قبل از جنگ الهام خداوند متعال بوده و مدیریت امام که دروس حوزوی خوانده بودند نیز مدیریتی خدایی بود و همه این الطاف در مبارزه و پیروزی انقلاب درلازمه داشتن تقوا میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها