خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج

برگزاری مرحله سوم لیگ جودو شهرستان شاهرود در بسطام+تصاویر

مرحله سوم لیگ جودو شهرستان شاهرود در گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۰۰۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج مسابقات قهرمانی لیگ مرحله سوم جودو شهرستان شاهرود به میربانی هیئت جودو و حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با شرکت 8 تیم از شهرهای شاهرود،بسطام و استان گلستان با حضور 120 نفر جودوکار در سالن صالحین بسیج حوزه کربلا به یاد شهیدان سعید قزوینی و حمید شهری برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود،روئسای ادارات ورزش و جوانان شاهرود و بسطام، رئیس شورای اسلامی شهر بسطام و شهردار این شهر و رئیس هیئت جودو شاهرود و بسطام در سه رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار گردید.

در این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان، تیم شهید رضا نادری با کسب 4مدال طلا،4نقره و 1برنز مقام اول، قائم با 2طلا ، 1 نقره مقام دوم و هلال احمر با 1طلا و 1برنز مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان تیم های شهید عرب حسنی با 2مدال طلا، 3نقره و 1برنز مقام اول، بسیج حوزه کربلا با 2طلا،2نقره و 3برنز و شهید نادری با 2طلا و 1نقره عناوین دوم و سوم را کسب نمودند.

در رده سنی نوجوانان در مجموع مدال ها تیم حوزه کربلا مقام اول را کسب نمود.

در رده سنی نونهالان تیم های هلال احمر با 4طلا 3نقره و 3برنز، شهید نادری با 4طلا 1نقره و 3برنز و شهید عرب حسنی با 3طلا و 5نقره و 1برنز عناوین اول تا سوم تیمی را کسب نمودند.

این مسابقات با حضور ده نفر از داروران هیئت جودو شهرستان شاهرود برگزار و در پایان با حضور مسئولین مدال های نفرات برتر رده ها و وزن های مختلف اهدا شد.

این مسابقات با همکاری رئیس هیئت جودو شهرستان شاهرود و بسطام، شورای شهر بسطام و شهردار این شهر، اداره ورزش و جوانان بسطام و شهرستان شاهرود، تربیت بدنی سپاه شاهرود و فرمانده سپاه شاهرود و مسئول تعلیم و تربیت سپاه و بهداری سپاه شاهرود و خانواده شهیدان قزوینی و شهری برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها