خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان سمنان:

استقبال خوبی از برنامه‌های دهه وقف در سمنان شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت:‌ استقبال خوبی تا امروز از برنامه‌های دهه وقف در این استان شده است؛ امسال 60 عنوان برنامه در دهه وقف در سمنان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۲۱۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی امروز به مناسبت دهه وقف اظهار داشت: برنامه‌های دهه وقف از هفتم آذرماه آغاز شده است و تا شانزده این ماه ادامه خواهد داشت و با توجه به برنامه‌های متنوعی که پیش‌بینی شده است، هر روز به یک نام فعالیت می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ همزمان با روز نخست دهه وقف که به‌عنوان وقف و رسانه نام‌گذاری شده بود، با اصحاب رسانه دیداری انجام شد و روز دوشنبه که با رحلت جان‌سوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مصادف بود و به نام وقف و ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) نام‌گذاری شد، برنامه‌هایی داشتیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: روز سه‌شنبه به نام وقف و ترویج فرهنگ قرآنی و روز چهارشنبه مصادف با شهادت جان‌سوز امام رضا (ع) به نام وقف و بقاع متبرکه و زیارت نام‌گذاری شده بود.

واحدی بیان کرد:‌ روز پنج‌شنبه به نام وقف و حوزه‌های علمیه و روز جمعه به نام وقف و محرومیت‌زدایی نام گرفته است و روز شنبه، مصادف با 13 آذرماه به نام وقف و سلامت در استان سمنان برنامه‌هایی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در روز یکشنبه، وقف و خانواده و دوشنبه، وقف و اقتصاد مقاومتی و آخرین روز از دهه وقف به نام وقف و علم و فناوری نام‌گذاری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود:‌ در این دهه حدود 60 عنوان برنامه در سراسر استان اجرا خواهد شد که تاکنون استقبال خوبی از این برنامه‌ها شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها