خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد:

صفحه قلابي اينستاگرام با 7 هزار عضو مسدود شد

سرهنگ اشرفی از شناسايي طراح 22 ساله صفحه اينستاگرامي به نام يكي از دانشگاه­هاي شاهرود و معرفي وي به دادسرا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۶۲۲۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،سرهنگ سيدمجتبي اشرفي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نماينده حقوقي يكي از دانشگاه هاي شاهرود با حضور در پليس فتاي اين شهرستان، از طراح ناشناس يك صفحه مجازي در شبكه اجتماعي(اينستاگرام) اعلام شكايت كرد.

وي افزود: متهم با ايجاد اين صفحه به نام دانشگاه، ‌در مدت دو سال اخير بالغ بر هفت هزار نفر را عضو اين صفحه اينستاگرامي كرده و اين عضوگيري همچنان ادامه دارد.

 اشرفي گفت: مدير اين صفحه و متهم اصلي تنها با افرادي كه مورد شناسايي كامل وي بودند، ارتباط خصوصي برقرار مي كرد و از همين رو هيچ اطلاعات مشخصي از وي در دست نبود.

اين مسئول انتظامي به هماهنگي­هاي لازم قضائي و آغاز تحقيقات فني و تخصصي كارشناسان پليس فتا اشاره و تصريح كرد: متهم با دريافت عکس و اطلاعات شخصي دانشجويان و ذخيره آنها در فضاي خصوصي اينستاگرام، به دنبال كلاهبرداري و سوء استفاده از اين اطلاعات در آينده بود.

سرهنگ اشرفي در ادامه از شناسايي كامل متهم كه از دانشجويان همان دانشگاه بود اشاره و اضافه كرد: وي به پليس فتاي شاهرود احضار و مورد بازجويي قرار گرفت.

اشرفي از انكار متهم و اظهارات ضد و نقيض وي خبر داد و افزود: اين دانشجوي 22 ساله در نهايت با مشاهده اسناد و مدارك مستدل پليس، لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود از مسدود شدن اين صفحه مجازي و تكميل پرونده و معرفي متهم به دادسرا خبر داد و گفت: عضويت بيش از هفت هزار نفر در اين صفحه اينستاگرامي علاوه بر ايجاد زمينه كلاهبرداري و مزاحمت از سوي گردانندگان اصلي آن، فضاي نامناسبي ايجاد كرده بود كه به ارتباطات نادرست و غير اخلاقي اعضاء مي انجاميد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها