خبرهای داغ:
جانشین بسیج جامعه پزشکی استان سمنان خبر داد؛

اعزام تیم تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی به روستای افتر+ عکس

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان سمنان از اعزام تیم درمانی تک تخصصی به روستای محروم افتر از توابع شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۱۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
ناهید فرهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در خصوص اعزام تیم درمانی تک تخصصی به سه روستای محروم شهرستان سرخه گفت: این تیم از امروز به مدت سه روز در روستاهای افتر، مؤمن آباد و اروانه مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات درمانی به مردم این مناطق می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: ششمین سال متوالی است که در قالب تیم های درمانی تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی اقدام به این کار کرده است.

سرپرست تیم اعزامی اظهار داشت: این تیم پزشکی سه خدمت درمانی با اعزام پزشکان متخصص در سه بخش اطفال، دندانپزشکی و زنان و زایمان به مردم این مناطق خدمات ارائه خواهند کرد.

فرهی بیان داشت: در این اقدام کانون بسیج بیمارستان امیرالمؤمنین سمنان همراه و همکار بسیج جامعه پزشکی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار ارائه ویزیت و ارائه داروهای رایگان به مراجعه کنندگان، بسته های فرهنگی شامل مسواک و خمیردندان نیز به کودکان اهدا می شود.

سرپرست تیم اعزامی عنوان کرد: دکتر نوری پور فوق تخصص اطفال علاوه بر معاینه رایگان مراجعه کنندگان به مدارس راهنمایی و ابتدایی این سه روستا نیز جهت ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان و خانواده های آنها نیز مراجعه می کند که البته این کار با هماهنگی آموزش و پرورش انجام می شود.

فرهی اظهار داشت: تیم های تک تخصصی بر اساس نیازسنجی ها در طول سال به همه مناطق استان اعزام می شوند و امسال نیز قرار است که بعد از شهرستان سرخه تیمی به شاهرود نیز اعزام شود.

وی بیان داشت: در خصوص جمعیت تحت پوشش در این طرح گفت: محدودیتی در خصوص ارائه خدمات به مردم کم برخوردار و محروم این روستاها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، تیم درمانی اعزامی به روستای افتر در دو مکان مسجد صاحب الزمان (عج) و خانه بهداشت به ارائه خدمات به مردم این منطقه در مدت زمان حضور خود خواهند پرداخت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها