مدیریت كميته امداد امام خميني (ره) تربت جام در گفتگو با «بسیج»:

بیش از 300 نو عروس تربت جامی راهی خانه بخت شدند

مدیریت كميته امداد امام خميني (ره) تربت جام با اعلام این خبر گفت: بیش از 300 نوعروس مددجوی کمیته امداد این شهرستان درسال جاری به خانه بخت رفتند.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۳۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
شیرمحمد شاکر برآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به این که ستاد جهیزیه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یکی از بخش‌های فعال این نهاد حمایتیاست، افزود: در هشت ماه سال جاری 342 نوعروس تربت جامي مددجوی کمیته امداد راهی خانه بخت شدند.

وی بیان داشت: به هر نوعروس مددجوی کمیته امداد لوازم و کالای اولیه زندگی به عنوان جهیزیه به ارزش ریالی 20 میلیون ریال به طور میانگین اهدا شده و یا وجه نقد به همین میزان پرداخت گردید.

وی ادامه داد: برای نوعروسان قبل از راهی شدن به خانه بخت کلاس‌های آموزشی متنوعی برگزارشد که با موضوعات؛ اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، آموزه‌های دینی ، بهداشت خانواده، آیین و آداب همسرداری با استفاده از سیره و منش اهل بیت(ع) و زندگانی بزرگان دین آشنا شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این دوره از کلاس‌های آموزشی و اخلاقی عموماً از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه «خواهر» استفاده شد.

مدیریت كمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام با اعلام این که در حال حاضر نزديك به 91 نوعروس در نوبت پرداخت جهيزيه مي باشند ابراز امیدواری کرد تا ان شاالله با همت بلند خیرین و نیکوکاران دیگر نوعروسی در نوبت جهیزیه در سال جاری نداشته باشیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها