فرماندار تربت جام در ديدار با نمايندگان معلولین شهرستان:

با مدیران ناقض قانون استخدام سه درصدی معلولان برخود می شود

فرماندار تربت جام گفت: مديراني که در استخدام ها سهميه سه درصدي معلولان را رعايت نکنند به سازمان بازرسي معرفي مي شوند.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۳۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،علی رستمی در ديدار نمايندگان معلولان که به مناسبت روز معلولین در فرمانداری برگزارشد با اشاره به مشکل اصلي اشتغال آنان افزود: مديران دستگاه اجرايي  که در استخدام ها سهميه سه درصدي معلولان را رعايت نکنند اين اقدام تخلف و نقض قانون مي باشد و به سازمان بازرسي معرفي مي شوند.

وی تصریح کرد: دستگاه هاي که در جذب نيرو انساني واقعا تخلف کرده باشند در دفاع از معلولين کوتاه نخواهيم آمد.

وي با اشاره به مشکلات معلولان تصريح کرد: مشکل اصلي اکثر معلولين که داراي تحصيلات تکميلي مي باشند اشتغال ، مناسب سازي شهري و اداري مي باشد.

فرماندار خاطر نشان کرد: مديران ادارات و سازمان ها بايد با به کارگيري معلولان مناسب مأموريت هاي اداري آنان را آموزش بدهند و قانون گذار اين شرايط را در قانون ديده است.

رستمي خطاب به مديران دستگاه هاي اجرايي که امکانات را براي تردد معلولين ايجاد نکردند بيان داشت: مديران اجرايي براي درک مشکلات تردد معلولان يک روز را براي رفتن به طبقات اداره با ويلچر و عصا تمرين کنند که چقدر اين امر براي معلولان سخت است و به فکر مناسب سازي محيط اداره براي اين قشر نجيب و شريف جامعه باشند.

وي بيان داشت: وظيفه حاکميت و دستگاه هاي خدماتي است که به معلولان همگام با ديگر شهروندان خدمات ارائه دهند.

گفتنی است؛ دیدار نمایندگان معلولان شهرستان در فرمانداری به مناسبت روز معلولین برگزار شد و در اين نشست صمیمی نمايندگان این قشر مشکلات خود را مطرح و خواستار رسيدگي از سوي نماينده دولت شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها