خبرهای داغ:
همزمان با بزرگداشت هفته‌ پژوهش و فناوری:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشگران شاهد و ایثارگر قزوین دایر شد

همزمان با بزرگداشت هفته‌ پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار پژوهشگران شاهد و ایثارگر استان قزوین دایر شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۶۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگاری بسیج در قزوین، همزمان با بزرگداشت هفته‌ی پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار با شعار "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین افتتاح شد.
در این نمایشگاه، غرفه‌ی پژوهشگران شاهد و ایثارگر استان قزوین برپا شده و دستاوردهای 23 تن از پژوهشگران اعم از مقالات و کتب ارایه و منتشر شده‌ به نمایش گذاشته و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
منوچهر حبیبی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین و سید ابوالحسن نایینی، رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین به همراه یداله محمدبیگی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از غرفه‌ی پژوهشگران شاهد و ایثارگر استان قزوین بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های پژوهشی این پژوهشگران قرار گرفتند.
در این بازدید، زهره الهام‌جو، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیرامون مقالات و کتب منتشر شده پژوهشگران شاهد و ایثارگر استان قزوین توضیحات لازم را به مسوولان استانی ارایه کرد.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان قزوین از امروز به مدت چهار روز تا هفدهم آذر ماه، همه روزه از ساعت 9 الی 17 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین دایر می‌باشد.
گفتنی است: استان قزوین، یکصد و 10 نخبه و دانش‌پژوه شاهد و ایثارگر دارد که از مجموعه‌ی این نخبگان، 23 تن آثارشان تاکنون در مجامع ملی و بین‌المللی ارایه شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها