خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

ما و آمریکا همواره راه و هدفمان از یکدیگر جدا است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز اذعان کرد: موضوع موشکی، بحث حقوق بشر و بهانه‌های بی‌پایان دیگر سبب شده که ما و کشور آمریکا همواره هدف و راهمان از یکدیگر متفاوت باشد.
کد خبر: ۸۷۸۷۴۱۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: در کشور ایران نعمتی به نام ولایت فقیه داریم که در تمام مدت بعد از انقلاب پشتیبان آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب بوده و در همه تنگناها حضور چشمگیر داشته است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره و در بیانات و سخنرانی‌های متعدد به قابل اعتماد نبودن آمریکا و خوی شیطانی آن‌ها اشاره داشته و گفته اند که آمریکا در پشت چهره خندان خود به دنبال رسیدن به اهداف شومش است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز به عجول بودن و احساسی عمل کردن برخی مسئولین در خصوص توافق با آمریکا اشاره کرد و گفت: برخی مسئولین ناخودآگاه وارد این بازی شده و به پیش‌بینی‌های رهبر در این خصوص بی توجهی کردند.

این مسئول متذکر شد: اگر ما پیرو واقعی ولایت فقیه باشیم و نسبت به پیش‌بینی های مقام معظم رهبری حساس تر باشیم، قطعا در عرصه جهانی موفق خواهیم بود.

حیدری تشریح کرد: علیرغم پایبندی ایران به برجام، آمریکاییان بار دیگر در مجلس سنا تحریم‌ها را تمدید کردند و بسیاری از بندهای این توافق‌نامه را زیرپا گذاشتند.

وی اضافه کرد: موضوع موشک، بحث حقوق بشر و بهانه‌های بی‌پایان دیگر سبب شده که ما و کشور آمریکا همواره هدف و راهمان از یکدیگر متفاوت باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز با اشاره به نقش دولتمردان در توافق برجام، مطرح کرد: دولتمردان باید برخورد قاطع داشته باشند و کمیته نظارت بر برجام نیز تصمیم صحیح را در این خصوص اتخاذ کند.

این مسئول تبیین کرد: آمریکایی ها همواره به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند و مجلس ما باید عکس‌العملی مناسب از خود نشان دهد و نگذارد که آن‌ها با رفتارها و کارهای خود حق ایران اسلامی و شهدا را زیر سوال ببرند.

حیدری در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر نغض پیمان‌ها همچنان ادامه‌دار باشند ما نیز سریعا وارد عمل شده و با رهبری ولایت فقیه اقدامی صحیح را اتخاذ خواهیم نمود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها