خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان:

ترویج دین اسلام باید دغدغه همه باشد

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان با تأكيد بر اينكه دلسوز انقلاب و دین اسلام باشیم، گفت: ترویج دین اسلام باید دغدغه ی همه مردم شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۵۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، هراسانیان در نشست سیاسی و بصیرتی که به ههت حوزه حضرت فاطمه(س) در پایگاه مرضیه سمنان برگزار شد، بیان کرد: امروز دشمن انقلابی گری را هدف مستقیم خود قرار داده است و مختصات فکر جوانان و نوجوانان را با مشکل مواجه کرده است.

استاد دانشگاه سمنان اظهار کرد: بسیجیان اگر نگران دین اسلام و انقلاب هستند باید حرکت کنند و لازمه ی این حرکت، اعتقاد قلبی به دین،انقلاب و قران است؛بانوان بسیجی باید با بصیرت کافی وارد شوند و جوانان را از آسیب های احتمالی آگاه کنند.

وی افزود: شرط ترویج و صیانت از انقلاب اسلامی برخورد مناسب بسیجیان با جوانان است؛ به طوریکه جوانان را با رفتار و اخلاق مناسب خود جذب کرده و سپس روی آن ها تأثیرگزار شوند.

هراسانیان تصریح کرد: ما یک پروژه بزرگ جهانی در مقابل خود داریم که یک سمت آن را صهیونیسم با تفکر شیطانی و طرف مقابل را تفکر اسلامی مدیریت می کند؛ بنابراین باید در راستای پیروزی دین اسلام و جهانی کردن تفکر اسلامی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ترویج اسلام ناب باید دغدغه همه ی مسلمانان باشد؛ باید در خط انقلاب اشک بریزیم و دلسوز باشیم چرا که اینگونه می توانیم وسوسه شیطان را تضعیف کنیم.

استاد دانشگاه سمنان ادامه داد: اگر فکر انقلابی داشته باشید گفتمان شما نیز انقلابی می شود؛ تا زمانیکه تفکر شما درست نشود عمل نیز انقلابی نخواهد شد.

هراسانیان بیان کرد: طبق فرمایشات خداوند مؤمنان پیروز می شوند و هیچ راهی برای سلطه یابی استکبار وجود ندارد؛ به امید روزی هستیم تا حکومت اسلامی جهانی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها