خبرهای داغ:
فرمانده گردان 301بیت المقدس سمنان گفت: وظیفه و رسالت اصلی بسیجیان اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۶۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
علیرضا قلی پور از منتخبین جشنواره مالک اشتر در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان بیان کرد: جوانان باید پایبند آرمان ها و معیارهای انقلاب باشند و میدان را برای دشمنان خالی نکنند تا روز قیامت شرمنده ی شهدا نباشیم.

فرمانده گردان 301بیت المقدس سمنان با اشاره بر وظایف بسیجیان ادامه داد: از جمله مهمترین وظایف بسیجیان پشتیبانی و اطاعت از فرمانین ولایت فقیه است؛ همچنین همگی هر چه داریم از شهدا داریم و باید از خون پاک شهدا پاسداری کنیم.

وی افزود: باید بصیرت و آگاهی جوانان را به خصوص در دانشگاه ها افزایش دهیم و با برگزاری نشست های اسلام شناسی آن ها را بیشتر با اسلام ناب محمدی(ص) آشنا کنیم؛ چرا که برخی از جوانان امروزی معنای واقعی اسلام را درک نکرده اند و باید ان ها را راهنمایی کنیم تا در دام حیله ها و مکر های دشمنان گرفتار نشوند.

قلی پور با اشاره بر تأثیرات برگزاری رزمایش های الی بیت المقدس ادامه داد: برگزاری رزمایش در واقع نشان دهنده مقاومت،ایثار و فداکاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدید های مغرضان و متجاوزان خارجی می باشد و همچنین نشان دهنده ی انزجار ملی از دشمنان خارجی که به بهانه ی اسلام امنیت کشورهای اسلامی را به خطر انداخته اند و سبب اسلام زدایی می شوند، است.

فرمانده گردان 301بیت المقدس سمنان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با شهدا همسنگر بودم و برای حفظ دین اسلام و میهن خود در مقابل دشمن ایستاده ام و همچنان رسالت من ادامه دارد؛ چرا که دوستان من برای این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها