خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان قزوين:

کمیسیون عمرانی، نظر مردم در عملی شدن اقتصادمقاومتی را برآورده کند

نماينده ولي فقيه در استان قزوین گفت: مردم انتظار بيشتري از کميسيون عمراني مجلس براي تحقق شعار مقام معظم رهبري مبني بر اقتصاد مقاومتي دارند.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۹۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، حجت‌الاسلام عبدالکريم عابديني در ديدار با  اعضاي کميسيون عمراني مجلس شوراي اسلامي به همراه شهردار قزوين و ساير مسوولان استاني و شهري با وي اظهار کرد: اکنون مردم قزوين از مشکل بيکاري رنج ميبرند در حالي که قزوين ظرفيت‌هاي فراواني در زمينه صنعت و کشاورزي دارد.

وی اذعان کرد: انتظارات مردم از کمیسیون عمرانی مجلس برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیشتر از جلوه ای است که دیده مبی شود، مردم انتظارات بالاتری دارند.

حجت‌الاسلام عابديني با اشاره به ظرفيت‌هاي دانشگاهي و پرورش نيروهاي متخصص در دانشگاه‌ها گفت: در حالي قزوين از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي خوبي برخوردار مي‌باشد که بيکاري بلاي جان مردم شده است.

وي تصريح کرد: اعضاي کميسيون عمراني مجلس شوراي اسلامي مي‌توانند با صداقت و پيگيري‌ها، پاسخگوي دغدغه‌هاي مردم باشند.

نماينده ولي فقيه در استان قزوين با بيان اينکه تعامل بين دستگاه‌هاي استان قزوين وجود دارد، گفت: بايد تعامل همه دستگاه‌ها براي حل مشکلات مردم جدي‌تر گرفته شود.

امام جمعه شهر قزوين افزود: زمينه‌هاي مشارکت مردم و حضور بخش خصوصي براي حل مشکلات اين استان به خصوص اشتغال وجود دارد.

وي با تاکيد بر اينکه مسوولان بايد پيشکسوت مسائل ديني و قرآني باشند، بیان کرد: مردم از مسوولان انتظار دارند تا مشکلاتشان حل شود و اکنون موضوعاتي چون فيش‌هاي حقوقي نجومي و خلاف حرکت کردن در مسير ولايت فقيه و امام خميني(ره) تهديد بزرگي براي انقلاب اسلامي و بدبين کردن مردم است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها