پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج دانشجویی

درگذشت مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی درگذشت مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی مرحومه حاجیه خانم آسیه رحیم پور را تسلیت گفت. مراسم تشییع این مادر انقلابی فردا شنبه در کرمانشاه برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۴۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش بسیج نیوز ؛ داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی، در پی درگذشت مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی، پیام تسلیتی به شرح زیر صادرکرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی مرحومه حاجیه خانم آسیه رحیم پور، موجب تاسف و تاثر فراوان حقیر و همکارانم در مجموعه بسیج دانشجویی گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این بانوی انقلابی به خانواده داغدار ایشان و دانشجویان بسیجی، برای آن مادر پرهیزگار رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

مراسم تشییع مادر شهیدان یداللهی، ساعت نه صبح فردا شنبه در کرمانشاه به سمت مزار شهدای باغ فردوس برگزار می گردد و همچنین مراسم ختم در روز  یکشنبه 21 آذر از ساعت 15 الی 16:30 در حسینیه سالار شهیدان کرمانشاه واقع در چهارراه هلال احمر برگزار می گردد.

گفتنی است که شهید سعید یداللهی، شهید شاخص سال بسیج دانشجویی بوده و در همین راستا نیز مسئول سازمان بسیج دانشجویی در 24 فروردین امسال با این مادر شهید دیدار داشته است.
 
Capture.JPG
Capture1.JPG
انتهای پیام/
ارسال نظرات