مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

۲۱ هزار دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب كشور اعزام شدند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از اعزام ۲۱ هزار دانش آموز لرستانی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد .
کد خبر: ۸۷۹۰۷۹۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
 به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در گفت و گو با خبرنگار راهیان نور  گفت: راهیان نور فرصتی مناسب برای پیوند نسل‌سوم انقلاب با جان فشانی، رشادت و پایمردی رزمندگان 8سال دفاع مقدس است.


وی با اشاره به شروع اعزام دانش آموزان به راهیان نور از۱۰ مهر سال جاری تا ۸ اردیبهشت سال ۹۶در قالب ۳۶۹ اردو خاطر نشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت،  تقویت روحیه  انقلابی و انتقال پیام رزمندگان در 8سال دفاع مقدس از جمله ضروریاتی است که باید به دقت و حساسیت دنبال شود .
کریمی فر  به تاثیر فوق العاده این اردوها در روحیه  دانش آموزان اشاره کرد و افزود: اردوی راهیان نور به دلیل خلوصی که در رزمندگان وجود داشت، بیشترین تاثیر اخلاقی، معرفتی و تربیتی را به دنبال دارد و به جرات می توان گفت ماندگارترین و تاثیر گزارترین فعالیت آموزشی و پرورشی  اردوی راهیان نور است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: این اردوها 3 روز پیش بینی شده و در این 3 روز دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی از دوره‌های  آموزشی ، معرفتی و خاطرات و روایات راویان هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌کنند.
کریمی فر در ادامه  افزود: یادمان های دفاع مقدس کلاس های درسی است که با زبان دل با دانش آموزان ارتباط برقرار می کند و  واژه هایی مانند ایثار، جهاد، شهادت، فداکاری و جانبازی را برای آنها معنا می کند.
ارسال نظرات