خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

تربیت را بر آموزش مقدم کنیم/تعدادسرباز فراری ها بسیار ناچیز است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در حال حاضر تعداد سربازان فراری در استان بسیار اندک است اما برای این تعداد اندک نیز باید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد که در این راستا کمیته‌ها و کارگروه‌هایی تشکیل‌شده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۴۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مجمع بزرگ سالیانه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح که صبح دوشنبه در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای نظامی و انتظامی حافظ نظم و امنیت، تمامیت ارضی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب هستند.

سردار شاهرخی گفت: امروز تلاش شده تا به سربازان نظام ‌وظیفه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تخصصی آموزش داده شود و ترجیحاً هر سربازی در کار تخصصی خود فعالیت کند.

وی افزود: در راستای فعالیت‌های نیروهای نظامی و انتظامی مجموعه‌های کنترلی حضور دارند و لذا سازمان قضایی در مأموریت‌های خود ارشاد، راهنمایی، مشارکت و کنترل نیروها را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین با اشاره به حل مشکل سربازان فراری بیان کرد: در حال حاضر تعداد سربازان فراری در استان بسیار اندک است اما برای این تعداد اندک نیز باید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد که در این راستا کمیته‌ها و کارگروه‌هایی تشکیل‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، فرار از زندان‌ها بیشتر عوامل برون‌سازمانی ازجمله مشکلات خانوادگی، اشتغال و درآمد هستند و کمتر به موضوعات درون‌سازمانی مرتبط است.

شاهرخی گفت: هر جرمی که در نیروهای مسلح رخ می‌دهد مانند تیری است که وحدت و توانمندی یگان‌های نیروهای مسلح را هدف قرار می‌دهد، بنابراین هر یک از فرماندهان در هر جایگاهی که قرار دارند باید تلاش کنند که آمادگی و وحدت نیروهای خود را حفظ کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین درپایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم اصل تربیت را بر آموزش مقدم شماریم زیرا قطع ‌‌به ‌یقین آموزش به مراتب آسان‌تر از تربیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها