فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: اتحاد شیه و سنی استراتژی تخریب پروژه دشمن در منطقه است.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۱۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

حبیب الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار بسیج از میناب،با بیان اینکه دشمن بزرگ ترین هدف خود را در دنیای امروزی تفرقه بین مسلمانان اتخاذ کرده است گفت: اختلاف و تفرقه عامل نابودی اهداف انقلاب و سبب خوشحالی دشمن می شود لذا با هوشیاری و اتحاد، عرصه را باید بر دشمن تنگ تر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: دشمن از اتحاد مسلمانان بالاخص وحدت شیعه و سنی در منطقه می ترسد و حربه اسلام هراسی برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین احزاب بکار گرفته است.

سرهنگ سهرابی وحدت اسلامی و همبستگی را بهترین راه مقابله با توطئه های استکبار و دشمنان اسلام برشمرد و اظهار داشت: مردم ایران چه شیعه و چه سنی، فارغ از قوم و مذهب و قبلیه ای در کنار هم حضور دارند و از این انقلاب دفاع می کنند و لحظه ای اجازه نفس کشیدن به دشمن در بلاد اسلامی را نخواهند داد.

وی بیان داشت: اسلام یک نظام اجتماعی و حکومتی است که باید با دیگر جوامع روابط حسنه داشته باشد و از طرفی دشمنان از حربه اسلام هراسی و جلوه دادن اسلام آمریکایی در پی شکست وحدت مسلمین در جهان تلاش می کنند.

سهرابی اذعان داشت: غرب با مطرح کردن موضوع اسلام هراسی می خواهد از رشد و پیشرفت اسلام در منطقه جلوگیری کند و چهره اسلام را به گونه ای دیگر به جهان بشناساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: اتحاد برادران شیعه و اهل سنت همان گونه که انقلاب را با تمام فراز و نشیب هایش به پیروزی رساند با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بعنوان سکاندار انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی در حفظ اسلام و شکست دشمن در منطقه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات