خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اعزام 800 دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام دانش آموزی بسیجی دختر شهرستان همدان در دو مرحله به تعداد 800 نفر به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۰۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت: 800 نفر از دانش‌آموزی بسیجی دختر شهرستان همدان در دو مرحله عازم اردوی راهیان نور می‌شوند.

وی گفت: این تعداد از دانش‌آموزان در قالب 16 کاروان طی دو مرحله ببا اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطق اروند کنار، شلمچه، کربلای چهار و معراج شهدا بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: هدف از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی آشنایی بسیجیان با ایثارگری‌های رزمندگان و ترویج معنویت و آشنایی با مناطق عملیاتی است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان جوان و پذیرای هر گونه درسی هستند، عنوان کرد: این بهترین فرصت است که فرهنگ جبهه و جنگ و از خود گذشتگی به آنان انتقال داده شود.

برزگر تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های یک ملت هستند و مشکلات جامعه به دست جوانان حل می‌شود بنابراین باید آنان را با فرهنگ ایثار و شهادت و راه شهدا آشنا کنیم.

وی با اشاره به اعزام دیگر گروه‌ها به اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: اعزام راهیان نور از اقشار مردم نیز تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات