خبرهای داغ:
رییس سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت:

باورها، رهبری و مردم سه مولفه مهم جامعه اسلامی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امروز دشمن باورهای ما و رهبری را هدف خود قرار داده و بر این اعتقاد است که اگر باورها و ارزش های مردم سست شود به راحتی می توان در آنان نفوذ کرد.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۵۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین دومین دوره آموزشی مروجین و راویان فرهنگی در سطح استان قزوین صبح امروز (چهارشنبه) 24 آذر در سالن شهید حسن پور سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت الهی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قزوین درباره توسعه و پیشرفت در جامعه اسلامی اظهار کرد: وقتی صحبت از توسعه و پیشرفت می شود خود به خود ذهن ها به سمت و سوی مسائل اقتصادی می‌رود اما نوع جامعه ما با جوامع غربی متفاوت است.

وی افزود: جامعه ما خدا محور و توحیدی است و راه پیشرفت را در ابعاد معنوی جست و جو می کند، اما جامعه غیر توحیدی توسعه و ترقی را به هر قیمتی تعریف می‌کند، به طوری که جوامع غربی دم از دموکراسی می زنند ولی زمانی که منافع خود را در خطر ببینند به اصول خود پایبند نیستند و آمادگی آن را دارند که تمامی اصول خود را زیر پا بگذارند.

نعمت الهی با اشاره به قدرت اجتماعی تبیین کرد: رهبری، باورها و مردم سه مولفه مهم و از پایه های اصلی قدرت اجتماعی را تشکیل می دهند و باورهای جامعه اسلامی آسمانی و الهی از نوع شیعی است که مهمترین شاخصه آن روحیه جهادی است.

این مسئول ادامه داد: باورهای ما عاشورایی و امید به مهدویت است و هنگامی که امام حسین (ع) میفرمایند مثل من حسین با مثل یزید بیعت نخواهد کرد خطی جامعه ما را مشخص می کند به طوری که تفکر حسینی و تفکر یزیدی همواره در جوامع وجود دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهداف دشمن عنوان کرد: انقلاب برای آحاد مردم است و امروز دشمن باورهای ما و رهبری را هدف خود قرار داده و بر این اعتقاد است که اگر باورها و ارزش های مردم سست شود به راحتی می توان در آنان نفوذ کرد.

وی اضافه کرد: الگوی توسعه ما باید مبنای اسلامی باشد تا اهداف دشمن خنثی شود زیرا فضای حاکم در یک جامعه اسلامی با سایر جوامع متفاوت است و همواره مردم پشتیبان رهبر خود هستند.

حجت الاسلام نعمت الهی در پایان درباره تفکر انقلابی ابراز کرد: ما نیاز به تفکر انقلابی داریم و یکی از نکاتی که در تفکر انقلابی حائز اهمیت است ولایت پذیری است و اصل ولایت فقیه استمرار در راه پیامبران الهی است.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها