خبرهای داغ:
به منظور پشتیبانی از مدافعان حرم انجام شد؛

آماده سازي 40 هزار بسته آجیل توسط كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان

به منظور پشتیبانی از مدافعان حرم كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان40 هزار بسته آجیل را جهت ارسال به جبهه های مقاومت در سوریه آماده و بسته بندی کردند.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۵۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
حسين قدس از كاركنان خير و باني جمع آوري كمك به جبهه مقاومت در سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اظهار داشت: پشتيباني از جبهه مقاومت در حقيقت تداوم روحيه ايثار و از خودگذشتگي در جامعه است.

وي ضمن یادآوری دوران هشت سال مردانگی و غیرت رزمندگان اين مرز و بوم بيان داشت: رزمندگان اعزامي از جهاد كشاورزي استان سمنان در آن زمان سه گردان و يك قرارگاه را تشكيل دادند و 118 شهيد از سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان تقديم انقلاب و نظام شده است و بايد گفت كمك به جبهه مقاومت در حقيقت حفظ روحيه جهادي و تداوم راه اين شهيدان جليل القدر است.

قدس خاطرنشان كرد: كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان به صورت داوطلبانه مبلغي از حقوق ماهيانه خود را به جبهه مقاومت هديه كردند كه جمع آن 50 ميليون تومان شد و با اين مبلغ اقدام به خريد سه تن خرما، يك تن پسته، 800 كيلو گردو، يك تن بادام شد.

وي بيان داشت: اين آجيل هاي خريداري شده قرار است در 40 هزار بسته آماده شود كه در هر بسته هفت عدد خرما، 20 پسته، 20 مغز بادام و دو گردو قرار داده مي شود و اين بسته بندي ها براي پشتيباني از مدافعان حرم ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها