خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان مطرح کرد

برگزاری جشنواره تئاتر کودک فرصت برای معرفی ظرفیت‌های استان همدان

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره یک رخداد فرهنگی بزرگ است و می توان از آن به عنوان یک فرصت برای معرفی ظرفیت های استان همدان در سطح کشوری و جهانی اقدام کرد.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۵۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول بسیج ادارات استان همدان در دیدار با اعضای کمیته امر به معروف بیست و سومین جشنواره کودک ضمن قدردانی از زحمات کمیته امربه معروف ستاد جشنواره در جلسه‌ای با برری آخرین وضعیت تئاترهای به اجرا درآمده و اکران‌های مربوطه، ضمن اطلاع از وضعیت میهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در جشنواره،همه موارد را بررسی کردند.

سرهنگ احد امیری در این دیدار اظهار داشت: در مقایسه با جشنواره های قبلی، این جشنواره از معنویت بیشتری برخوردار و در عین حال از حواشی کمتری نیز برخوردار بود.

وی افزود: جشنواره یک رخداد فرهنگی بزرگ است و می توان از آن به عنوان یک فرصت برای معرفی ظرفیت های استان همدان در سطح کشوری و جهانی اقدام کرد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد: همچنین از این فرصت می‌توان با یادآوری نام و خاطره شهدای گرانقدر،اسوه ها و الگوهای بی نظیر این عصر را به نسل جوان معرفی کرد.

رستمی، فرمانده پایگاه مقاومت شهید صدوقی اداره ارشاد اسلامی همدان نیز در ادامه گزارش مبسوطی از افتتاحیه مراسم ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات