خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک گفت:

هفته پژوهش فرصتی مناسب برای ارزیابی کیفیت پژوهش

فرمانده ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: هفته پژوهش فرصتی است که وضعیت و کیفیت پژوهش را می توانیم در امور پیش روی خود مورد ارزیابی و مطالعه قرار بدهیم.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۵۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت و گرامیداشت هفته پژوهش در سپاه بیان کرد: هدف از پژوهش رسیدن به علم و آگاهی و بصیرت می باشد که با پاسخ دادن به موضوعات و مسائل مختلف اطراف ما که در جریان زندگی و بالاخص شغل وجود دارندهمراه می باشد.

فرمانده ناحیه امام صادق(ع) آبیک افزود: ارائه راه کار مناسب و پاسخ به معضلات و مسائل پیش رو یکی از اهداف مهم پژوهش می باشد که در فرآینده پژوهش از آن منتفع می شویم

وی در ادامه با بیان پایه های پژوهش تصریح کرد: پژوهش بر پایه تفکر و تعقل می باشد که اگر با نگاهی عالمانه بر موضوعاتی که در روند کاری و زندگانی ما دخیل هستند همراه باشد قطعا دستیابی به موفقیت را برای ما سریع تر و راحتر و مسیر را هموارتر خواهد کرد.

لطفی زاده با بیان تکلیف سپاه در حوزه پژوهش افزود: سپاه بعنوان نهادی که برآمده از انقلاب و مردم است باید در حوزه پژوهش نیز پیشرونده و پیشبرنده باشد زیرا که ظرفیت عظیم بسیج را در بدنه اصلی خود احساس می‌کند و باتوجه به حجم عظیم ماموریت ها و حوزه کاری فراوان قطعا با موضوعات و معضلات متعددی مواجه خواهد شد.

وی تبیین کرد: لذا به منظور افزایش سهولت و دقت در انجام ماموریت ها می بایست ضمن شناخت موضوعات و مشکلات بر پایه پژوهش، نسبت به دستیابی راه حل های اجرایی اقدام نماید.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم با توان بیشتری مسئولیت های پاسداری خود را در اجتماع و همچنین محل خدمت خود به انجام برسانیم راهی جز بهره گیری از تجربیات افراد نخواهد بود زیرا که منطقی ترین شیوه برای انتقال خدمت رسانی به نسل جدید انقلاب می باشد.

فرمانده ناحیه امام صادق(ع) آبیک در انتها افزود: اگر تجربیات سودمند به درستی در اختیار مجریان و مسئولین قرار بگیرد باعث می شود هم استفاده از امکانات بهینه سازی شود و هم قادر خواهیم بودبا چالش ها و موانع کمتر زودتر به اهداف سازمانی برسیم.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها