کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان شاندیز:

مسلمانی بدون پذیرفتن ولایت فقیه، خیانت به ائمه‌اطهار(ع) است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه برخی مسئولین نسبت به تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بی تفاوت هستند، گفت: مسجدی بودن و مسلمانی بدون پذیرفتن ولایت فقیه، خیانت به ائمه‌اطهار(ع) است.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۱۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد صدرایی‌فر شب گذشته در جمع بسیجیان شاندیز و روستای حصار سرخ گفت: مسلمان و مسجدی بودن دارای دو ویژگی است از جمله بابصیرت بوده و فهم مسائل روز را داشته باشد و همچنین به وحدت بر پایه رهبری، واحد ستون و خیمه امنیت کشور معتقد باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اهمیت فرزندان اهل مسجد در زندگی نامه شهدا تأکید شده افزود: برای تقویت راه شهدا و امام حسین(ع) نسبت به فرمایشات ولی فقیه به عنوان خیمه نظام اسلامی توجه داشته باشید چراکه دشمن هم قصد انداختن این خیمه را دارد.

وی با اشاره به فعالیت های این دشمن که توانسته برخی انقلابی های خون دل خورده اوایل انقلاب را از مسیرشان پشیمان کند، تصریح کرد: بر خلاف چنین مسئولین غرب زده، شیطان بزرگ را کدخدا و ابرقدرت نمی دانیم.

وی افزود: روزنامه انگلیسی هم با توجه به این مسئله که میلیون ها ایرانی با غیرت پای دین و رهبر ایستادند اذعان داشته که قدرت‌نمایی داعش در این منطقه امری مضحک است.

صدرایی‌فر با بیان این روایت از امام علی(ع) که تأکید می کنند دزدان بیت المال را رسوا کنید تا مردم به انها اعتماد نکنند و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه اظهار داشت: به چه دلیل تا امروز یک نفر هم معرفی نشده است؟ مسجدی بودن و مسلمانی بدون پذیرفتن ولایت فقیه، خیانت به ائمه‌اطهار(ع) است.

وی ضمن تأکید بر اطاعت از ولایت فقیه و اهمیت تیزبینی مسئولین در عرصه‌های سیاسی گفت: مذاکره ای هم که انجام شد برای مردم مؤثر نبود و در گذشته هم رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان فرمودند« اینکه می گویند در موضوع برجام با من در مورد جزئیات مذاکره می شود سخن دقیق و درستی نیست».

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پر کردن قلب راکتور هسته ای با بتن در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند قدم به قدم تعهدات برجام صورت گیرد افزود: چرا کسانی که در سخنرانی هایشان از ولایت‌مداری دم می زنند توجهی به این دستورات نداشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها