خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

حماسه 9 دی خلق انقلابی دوم است

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است و این حماسه عنوان انقلاب دوم را دارد.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۲۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به حماسه 9دی اظهار داشت: زنده نگه داشتن این روز امری ضروری است تا دشمنان نظام هیچ‌گاه واقعه 9 دی را فراموش نکنند.

وی افزود: 9 دی یک واقعه گذشته تاریخی نیست چراکه این واقعه عبرتی برای تمام فتنه‌گرانی است که به دنبال ایجاد انقلابی قلابی در میان مردم بوده و هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: در حماسه 9دی تمام تفکرات غلط دشمن و کسانی که قصد خیانت به این انقلاب داشتند برملا شد چراکه این واقعه عبرتی برای تمام فتنه‌گران است که این روز یک نعمت بزرگ است.

وی با اشاره به بیان اینکه کسانی قصد تضعیف رهبری و انقلاب را داشتند، گفت: با خلق این حماسه بزرگ، 9دی خاری شد بر چشم تمام دشمنان که دیگر فکر چنین غلط هایی را نکنند.

رجبی افزود: عده ای درصدد آن هستند که این روز را کم‌رنگ نشان دهند ولی حماسه 9دی انقلاب دوم است و باید آن را زنده نگه داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما این است که بصیرت افزایی و روشنگری را برای مردم در خصوص این روز داشته باشیم که از 5دی ماه سال جاری این نشست‌ها در نقاط مختلف شهرستان بهار برگزار خواهد شد زیرا این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات