تغییرات شبکه سلطنتی انگلیس در آستانه انتخابات

حمایت تمام قد بی‌بی‌سی از دولت جمهوری اسلامی!

در ماه های پایانی دولت راستگویان گویی رسانه های ماهواره ای حامی ایشان نیز، در سراشیبی حمایتی قرار گرفته اند و نقد دولت را به حمایت از آن ترجیح می دهند...
کد خبر: ۸۷۹۶۰۶۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

در ماه های پایانی دولت راستگویان گویی رسانه های ماهواره ای حامی ایشان نیز، در سراشیبی حمایتی قرار گرفته اند و نقد دولت را به حمایت از آن ترجیح می دهند.
کارشناس بی بی سی فارسی در نقدی صریح اذعان می کند:
در حالی بانک مرکزی از رشد اقتصادی 9 درصدی در تابستان امسال می‌گوید که این رونق چیزی از بیکاری کم نکرده است. براساس گزارش مرکز آمار، بیکاری فصل تابستان در ایران 7/12 درصد بوده است که نسبت به پارسال تقریباً دو درصد افزایش داشته است. همزمان، به رغم افزایش درآمد نفتی، دولت در هفته‌های اخیر نتوانسته است از ارزش پول ملی دفاع کند و ارزش ریال در برابر دلار کاهش عمده‌ای داشته است. البته افزایش تقاضا برای ارز به خاطر افزایش واردات و همینطور بالا رفتن ارزش جهانی دلار هم موثر بوده است. دولت ایران می‌گوید حالا امیدوار است متوسط رشد اقتصادی در کل سال 95 به بالای پنج درصد برسد. رقمی که بانک مرکزی، خود قبلاً تخمین زده بود و هدف امسال بوده است.

این روند شبکه های ماهواره ای تنها یک پیام دارد و آن این است که مدیران آنها صرفا با انقلاب اسلامی جنگ و ستیز دارند و این هجمه گاهی ممکن است در قالب حمایت از دولتی باشد که توانسته زمینه نفوذ را برای ایشان در کشور فراهم کند.

ارسال نظرات