امام جمعه موقت تربت جام:

مردم با خلق حماسه 9 دی مانع رسیدن آتش به خیمه ولایت شدند

امام جمعه موقت تربت جام گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی مانع رسیدن آتش به خیمه ولایت شدند.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۹۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام پیرنیا در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت جام با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: آقا زاده ها با فتنه گری و آتش افروزی به این حادثه هولناک دست زدند که مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی با خلق «حماسه 9 دی» مانع رسیدن آتش به خیمه ولایت شدند.

وی ادامه افزود: هر آتشی که استکبارجهانی و فتنه گران در دنیا علیه نظام اسلامی روشن کنند به دستور رهبری خاموش می کنیم و اجازه نمی دهیم آسیبی به ولایت فقیه وارد شود.

وی همچنین به سیاستمداران توصیه کرد: عزت ما بدست شما نیست  بلکه ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی دشمنان قسم خورده به ملت ما عزت داده است.

امام جمعه موقت تربت جام تأکید کرد:اگر می خواهید شما نزد ملت ایران محبوب باشید در مقابل زیادی خواهی دشمنان بایستید و امروز دشمن به ملت ایران نقض عهد کرده  و پاسخ این نقض عهد تکیه به توان داخلی است.

پیرنیا به سیاست های آمریکا در قبال ایران اشاره کرد و ابرازداشت : توصیه های موکد مقام معظم رهبر ی به مسئولان که " آمریکا قابل اعتماد نیست" برای ما پیام های زیادی داشت و روش طلبکارنه و بی ادبانه آمریکایی ها از اول متصور بود، بنابراین باید سیاستمداران کشور مراقب اهداف مُخرب دشمن در "برجام" باشند تا دوباره خدعه و نیرنگ  نزنند.

وی با تبریک آزادی شهر " حلب " ایستادگی مردم و ارتش سوریه را در مقابل متجاوزگران ستود و خاطر نشان کرد: آنچه را این شهر و مردم سوریه از مهلکه تکفیر ها نجات داد  " مقاومت " بود .

حجت الاسلام پیرنیا گفت: مردم سوریه به سازمان ملل و آمریکا ثابت کردند  که قعطنامه ها و تجزیه کشورشان را باید به خواب ببینند  و مردم سوریه برای خودشان تصمیم گیری خواهند کرد و با استقامت به هدف اصلی شان ادامه می دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها