خبرهای داغ:
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

پیروی از ولایت، مهمترین شاخصه افراد انقلابی است

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: پیروی از مسیر ولایت مرزی است که ما را از وارد شدن به جبهه باطل وا می دارد، همواره باید ولایت فقیه را در تمامی زمینه های یاری کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۷۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای غواص در امام زاده آمنه خاتون قزوین با حضور حجت الاسلام عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین و سایر مسئولین استانی برگزار گردید.

حجت الاسلام محمد باقرزاده، از بازماندگان عملیات کربلای 4 در این مراسم به تشریح مشخصه های یک انقلابی واقعی پرداخت و اظهار کرد: یک انقلابی واقعی همواره تا شکل گیری یک جمعه اسلامی آرمانی از شرایط ناراضی است و تلاش خواهد کرد تا جامعه اش را در جهت رشد و سعادت یاری نماید و این مسئله را وظیفه خود می انگارد.

وی ادامه داد: یک انسان انقلابی، عدم رضایت خود در تمامی جنبه های زندگی اجتماعی از جمله ناعدالتی، وضعیت نابسامان اقتصادی و اجتماعی کشور و سایر زمینه ها خود را نشان می دهد.

باقرزاده تبیین کرد: هر کس که خود را وابسطه به آرمان های انقلاب اسلامی می داند هرگز نسبت به مسائل پیرامون خود سکوت نمی کند و مهمواره در جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی خصوصا ولایت فقیه تلاش می کند.

دکتر باقرزاده در ادامه با اشاره به سیاست های مختلف در رویارویی با نظام سلطه گفت: در آموزه های اسلامی چیزی به نام  سیاست برد-برد نداریم، یک نظام اسلامی باید توان این را داشته باشد که نسبت به دشمن خود استیلا داشته باشد، در نظامی نیز که امام مهدی(عج) برقرار خواهند کرد این اسلام خواهد بود که بر تمام سیاست ها و بر تمام کفر برتری خواهد داشت.

حجت الاسلام باقرزاده تصریح کرد: یک فرد انقلابی منتظر، طراح و آرمانگرا کسی که در راستای اهداف ظهور حرکت کنند؛ انقلابی گری با تفکر فاطمی و علوی رشد می یابد و می تواند در آینده و در ظهور منجی نیز نقش ایفا نماید.

وی با بیان این مسئله که شکل گیری نظام اسلامی دارای پنج مرحله است که ما هم اکنون در میانه راه پنج مرحله ای خود قرار گرفته ایم گفت: ما انقلاب خود را شکل داده ایم و اهداف خود را تعریف کرده ایم، هم اکنون که نظام اسلامی خود را تشکیل داه ایم، در پی رشد دادن و غایت رساندن آن هستیم.

وی یادآور شد: هم اکنون تشکیل دولت اسلامی نظام باید پوست اندازی کند، باید تعریف جدیدی از رایزنی سیاسی داشته باشد و این  تعریف را داشته باشیم که هر کسی نمی‌تواند وارد سیاست شود.

باقرزاده خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸  دیدیم که برخی خواص به جای جبهه گیری قاطع سکوت اختیار کردند، سکوت ابزار خواص بی بصیرت است.

وی با بیان این موضوع که همواره در دولت های پس از دولت امام خامنه ای نوعی اپوزیسیون داخل نظام شکل گرفته است بیان کرد: اکنون زمان آن رسیده است که دولت اسلامی واقعی داشته باشیم که برای محقق شدن این مهم داشتن بصیرت یک ضرورت است.

دکتر باقرزاده در بخش پایانی سخنان خود گفت: پیروی از مسیر ولایت مرزی است که ما را از وارد شدن به جبهه باطل وا می دارد، همواره باید ولایت فقیه را در تمامی زمینه های یاری کنیم تا بتوانیم جهان اسلام را از دست ایادی اسلامی نما نظیر عربستان سعودی خارج نماییم، در غیر این صورت شاهد خواهیم بود که رهبری جهان اسلام به دست کسانی نظیر ابوبکر البغداد و پادشاه عربستان خواهد افتاد.

گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان فعال حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) در زمینه اردوهای جهادی و طرح هجرت و نیز اردوهای راهیان نور تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها